اچ‌پی به‌زودی از «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان» رونمایی می‌کند

اچ‌پی به‌زودی از «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ 14 اینچی جهان» رونمایی می‌کند


بر پایه گزارش‌های منتشرشده، انگارً اچ‌پی (HP) در حال کار روی لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی است که Omen Transcend 14 نام دارد و به گمان زیادً در نمایشگاه CES 2024 از آن به‌گفتن «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان» رونمایی خواهد شد.

تصاویر و مشخصات کامل این لپ‌تاپ توسط Windows Report آشکار شده است که مشخص می کند با یک دستگاه تقریباً ۱.۶ کیلوگرمی روبه رو خواهیم می بود که ۱۸ میلی متر ضخامت دارد. این چنین در اسناد تبلیغاتی که از این محصول آشکار شده است، تصویری وجود دارد که از لپ‌تاپ HP با گفتن «سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان» یاد می‌کند.

مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ گیمینگ HP

Omen Transcend 14 برخلاف ظاهر زیاد کوچک خود، از نظر کارکرد و مشخصات سخت‌افزاری قوی خواهد می بود. این دستگاه از یکی از دو پردازنده Core Ultra 9 185H یا Core Ultra 7 155H اینتل منفعت می‌برد که از ۱۶ هسته، ۲۲ رشته و حافظه کش ۲۴ گیگابایتی راه اندازی شده است. این چنین این دستگاه را می‌توان با سه کارت گرافیک RTX 4050 یا RTX 4060 یا RTX 4070 خریداری کرد. دیگر مشخصات سخت‌افزاری قابل‌دقت آن نیز شامل حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و این چنین حداکثر فضای داخلی ۲ ترابایتی می‌بشود.

ادامه مطلب
سرایت عاطفی چیست؛ آیا احساسات مسری می باشند؟

از نظر نمایشگر نیز سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان از یک پنل OLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل (۲.۸K) و نرخ تازه‌سازی عکس ۱۲۰ هرتز منفعت خواهد برد. حمایتاز Wi-Fi 7، وبکم ۱۰۸۰p و عمر باتری حداکثر ۱۱.۵ ساعته دیگر مشخصات قابل‌دقت این دستگاه را راه اندازی خواهند داد.

تا این مدت اشکار نیست که HP Omen Transcend 14 چه وقتی اراعه خواهد شد، اما Windows Report معتقد است که به گمان زیاد چند هفته دیگر در نمایشگاه CES 2024 ناظر رونمایی از آن خواهیم می بود.

ادامه مطلب
۱۱ نظر برای اغاز بهتر سال نو_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها