ساعت هوشمند Fossibot W101 با قابلیت تشخیص سختی خون معارفه شد

ساعت هوشمند Fossibot W101 با قابلیت تشخیص فشار خون معرفی شد


برند Fossibot به تشکیل محصولات متنوعی از تلفنهای هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا ژنراتورهای خورشیدی مشهور است. این شرکت اکنون سریعتر از اپل واچ سری ۱۰ از ساعت هوشمندی به‌نام Fossibot W101 پرده برداشته است که می‌تواند سختی خون را اندازه‌گیری کند و قیمت مناسبی دارد.

مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند Fossibot W101

ساعت هوشمند Fossibot W101 نمایشگر امولدی با اندازه ۱.۴۳ اینچی با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسلی دارد. این صفحه نمایش ۹۹.۵ درصد از فضای رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهد و انحراف رنگی Delta E آن کمتر از ۲ است. این محصول می‌تواند نوتیفیکیشن‌های واتس‌اپ را نمایش دهد و کاربر به طور ازراه‌دور قادر به کنترل دوربین و پخش موسیقی در گوشی خود خواهد می بود.

Fossibot W101 افزون بر ردیابی ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون، می‌تواند سختی خون را هم اندازه‌گیری کند، اما دقت این فناوری در این ساعت هوشمند تا این مدت اشکار نیست. گفتنی است که اپل هم می‌خواهد در نسل بعدی ساعت هوشمند خود این چنین قابلیتی اراعه کند.

ادامه مطلب
چطور با همسرمان درمورد سکس سخن بگویید کنیم؟

ساعت هوشمند Fossibot W101 دارای اپلیکیشن کرنومتر و ماشین‌حساب است. این محصول میکروفن و بلندگو دارد و می‌تواند به‌گفتن یک دستگاه بلوتوث در کنار گوشی شما برای تماس‌ها منفعت گیری بشود. W101 این چنین با دستیارهای هوشمند سازگار است.

ساعت Fossibot W101 از تراشه پردازنده RTL8763EWE-VP و ۲۵۶ مگابایت حافظه رم منفعت گیری می‌کند تا رابط کاربری روانی داشته باشد. باتری این محصول می‌تواند تا ۱۵ روز شارژدهی اراعه کند که مقدار زیاد خوبی برای یک ساعت هوشمند محسوب می‌بشود. بااین‌وجود، باید دید که این باتری در منفعت گیری‌های دنیای واقعی چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد.

ادامه مطلب
10 فیلم وسترنی که بر اساس شخصیت های واقعی تاریخی ساخته شده اند

ساعت هوشمند تازه Fossibot با قیمت ۷۰ دلار در آمریکا اراعه می‌بشود. اکنون تنها چند ساعت هوشمند پرکاربرد وجود دارند که با این چنین قیمت پایینی به دست کاربران می‌رسند. بااین‌حال، تا این مدت صحبتی درمورد اراعه جهانی این دستگاه به بین نیامده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها