شیائومی تصمیم دارد یک گوشی اقتصادی با قیمت زیاد پایین اراعه کند

تکنا


گزارش‌های انتشار شده مشخص می کند شیائومی در حال کار روی یک گوشی اقتصادی تازه است که به گمان زیادً یکی از ارزان‌ترین تلفنهای هوشمند در دنیا محسوب می‌بشود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی تازه ردمی A3 محصول تازه شیائومی که اخیراً صدور گواهینامه BIS به آخر رسیده است به زودی در هند رونمایی خواهد شد. اطلاعات مربوط به گوشی اقتصادی تازه شیائومی توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس انتشار شده است.

در فهرست انتشار شده در این گواهینامه نام پوکو نیز وجود دارد که مشخص می کند به گمان زیادً ردمی A3 تحول نام یافته پوکو باشد. در این فهرست مشخصات فنی گوشی اراعه نشده اما با دقت به این که یک گوشی اقتصادی اراعه خواهد شد به گمان زیادً یک قابلیت پایه مناسب را اراعه می‌کند.

ادامه مطلب
فناوری تازه محققان استرالیایی DeWave برای ذهن خوانی با پشتیبانی هوش مصنوعی

شیائومی در نسل قبلی این تلفنها از یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز منفعت گیری کرده می بود. این چنین ردمی A2 تجهیزبه تراشه هلیوم G36 مدیاتک بوده است. علاوه بر آن سه گیگابایت رم به همراه فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی نیز در این گوشی قرار داشت. شیائومی این گوشی اقتصادی را برای منفعت گیری روزمره و با یک قیمت مناسب به طور خاص برای بازار هند در نظر گرفته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
واتساپ به زودی به رابط کاربری جدیدی در قسمت استاتوس تجهیزمی‌بشود



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها