بسته اینترنت هدیه از امروز فعال می‌بشود

بسته اینترنت هدیه از امروز فعال می‌شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرداد که بسته هدیه دولت از امروز فعال شده است و تا ۱۴ فروردین سال آینده اعتبار دارد.

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درمورد بسته هدیه دولت او گفت: «با دقت به شرایط شبکه ناگزیر بودیم افزایش تعرفه‌های اینترنت را اعمال کنیم تا کیفیت شبکه را ارتقا دهیم. در همین جهت یک بسته هدیه را برای مردم در نظر گرفتیم که برای آنهایی که تا بحال آن را فعال کرده‌اند، از امروز فعال می‌بشود.»

به حرف های وی مردم برای فعال‌سازی این بسته باید به پنجره ملی خدمات دولت به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند و شماره تلفنی را که بسته باید روی آن فعال بشود، انتخاب کنند.

او اشاره کرد که تلاش دولت این است که این بسته در مختصر‌ترین زمان برای کاربران فعال بشود. به حرف های زارع‌پور این بسته شامل ۱۲ گیگابایت اینترنت با ترافیک داخلی معادل ۵ گیگابایت اینترنت با ترافیک بین‌الملل است.

ادامه مطلب
ویژگی ظاهری خاندان های سریال «بازی تاج و تخت»
آخرین مطالب

وزیر ارتباطات با اشاره به این که این بسته برای افرادی‌که تا الان ثبت‌نام کردند از امروز فعال می‌بشود، او گفت: «از افرادی‌که تا الان ثبت‌نام نکردند نیز خواست می‌کنیم که درصورت تمایل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند تا این بسته سریعتر برایشان فعال بشود. این بسته تا ۱۴ فروردین سال سپس اعتبار داردو زمان ثبت نام نیز تا هفته سپس است.»

هفته قبل و بعد از جدی‌شدن گمان افزایش قیمت اینترنت همراه، «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیئت دولت خبرداد درصورت موافقت با افزایش تعرفه، بسته اینترنت رایگان از سوی اپراتورها به مردم تعلق خواهد یافت تا در ماه‌های پایانی سال هزینه به آنها تحمیل نشود و بتوانند نیاز معمول خود را رفع کنند. یقیناً پیش‌از‌این از سوی وزارت ارتباطات اظهار شده می بود که این بسته ۱۰ گیگابایت ترافیک داخلی دارد.

ادامه مطلب
شرکت‌ها برای بازدید گفتگوهای کارمندان خود به هوش مصنوعی روی آورده‌اند

افزایش تعرفه‌های بسته‌های اینترنتی همزمان با فیلترینگ و نامناسب‌بودن کیفیت شبکه قضیه‌ای می بود که عکس العمل تعداد بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها