معارفه بهترین تلفنهای سامسونگ و نحوه خرید اقساطی آن‌ها

خرید اقساطی گوشی های سامسونگ


یکی از دغدغه‌های خریداران گوشی این است که گوشی موبایل آن‌ها از هر نظری بهترین باشد. در این مقاله، تصمیم داریم تعدادی از بهترین تلفنهای سامسونگ را معارفه کنیم. خبر خوب این که ملزوم نیست دلواپس قیمت تلفنها باشید. با منفعت گیری از روش خرید قسطی گوشی می‌توانید صاحب یکی از این موبایل‌ها شوید.

بهترین تلفنهای سامسونگ، از ۳ میلیون تا ۵۵ میلیون تومان

خرید اقساطی گوشی های سامسونگبرای معارفه بهترین تلفنهای سامسونگ، اول باید بازه قیمتی را اشکار کنیم. به‌علاوه، باید به ویژگی‌هایی همانند کیفیت باتری، دوربین و قوت سخت‌افزار گوشی هم دقت کنیم. در این قسمت، بهترین تلفنهای سامسونگ را با دقت به قیمت آن‌ها دسته‌بندی می‌کنیم. شما می‌توانید برای خرید هر کدام از این موبایل‌ها از روش خرید اقساطی منفعت گیری کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳.۵ میلیون تومان

بهترین گوشی در این بازه قیمتی، گلکسی A04 سامسونگ است. دوربین مهم این گوشی حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد و تراشه گوشی هم از نوع هشت هسته‌ای است. با منفعت گیری از این موبایل می‌توانید برنامه‌های سبک و شبکه‌های اجتماعی را به راحتی منفعت گیری کنید. این چنین، فضای ذخیره‌سازی گوشی ۳۲ گیگابایت است.

اگر می‌خواهید با منفعت گیری از روش خرید گوشی اقساطی، گلکسی A04 سامسونگ بخرید، این مسئله را فراموش نکنید که این گوشی فضای ذخیره‌سازی بسیاری ندارد، بعد نمی‌توانید اپلیکیشن‌های بسیاری دانلود کنید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بیمه موبایل، سلاح شما در برابر سارقان گوشی هوشمند

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون تومان

گلکسی A04s بهترین گوشی سامسونگ در این بازه قیمتی است و تراشه Exynos دارد. این گوشی یک دوربین مهم گوشی ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی دارد. نمایشگر ۹۰ هرتز، حسگر تشخیص تاثییر انگشت و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های گلکسی A04s می باشند.

اگر می‌خواهید یک گوشی ارزان‌قیمت بخرید و دلواپس هزینه آن هستید، ما روش خرید قسطی موبایل سامسونگ را نظر می‌کنیم. با منفعت گیری از روش خرید اقساطی موبایل، می‌توانید هزینه ۴ تا ۵ میلیونی گلکسی A04s را ماهانه پرداخت کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون تومان

یکی از پرفروش‌ترین تلفنهای سامسونگ، گلکسی A14 است. طراحی این گوشی همانند سامسونگ S23 و مشخصات آن همانند A13 است. گلکسی A14، رابط کاربری One UI Core 5، تراشه دوازده نانومتری مدیاتک Helio G80، حسگر عمق‌سنج و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

رم این گوشی ۴ گیگابایت است و حافظه ذخیره‌سازی گوشی هم ۶۴ گیگابایت است. اگر به بازی‌های موبایلی علاقه دارید و نمی‌خواهید هزینه بسیاری برای گوشی پرداخت کنید، گلکسی A14 بهترین انتخاب است. این گوشی می‌توانید بازی‌های موبایلی سبک را اجرا کند. در نهایت این که، زمان خرید قسطی گوشی A14 به تعداد اقساط دقت کنید.

ادامه مطلب
خرید ساعت هوشمند صفحه گرد در سال 2023 فراتر از انتظار می بود!

بهترین گوشی سامسونگ تا ۷.۵ میلیون تومان

اگر برای خرید قسطی موبایل سامسونگ می‌خواهید تا ۷.۵ میلیون تومان هزینه کنید، گلکسی A23 مناسب شما است. این گوشی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، لرزش‌گیر اپتیکال عکس، نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، وضوح FHD، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد. اگر از روش خرید اقساطی گوشی برای خرید گلکسی A23 منفعت گیری کنید، می‌توانید زیاد سریع گوشی موبایلتان را تحویل بگیرید.

بهترین گوشی سامسونگ تا سقف ۱۵ میلیون تومان

در بازه قیمتی ۱۵ میلیون تومان، گوشی گلکسی A54 را به شما معارفه می‌کنیم. این گوشی از نظر ظاهری و سخت‌افزاری رتبه خوبی می‌گیرد و از جمله تلفنهای بین‌رده سامسونگ است. قاب شیشه‌ای، گواهی ضد آب IP67، نمایشگر ۶.۴ اینچ، تراشه ۵ نانومتری Exynos 1380، دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسل تجهیزبه OIS و دوربین سلفی ۲۳ مگاپیکسلی از ویژگی‌های مهم گلکسی A54 می باشند.

ظرفیت باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و نزدیک به ۲۵ وات توان دارد. زمان خرید قسطی گوشی سامسونگ گلکسی A54 به این مسئله دقت کنید که داخل جعبه گوشی، آداپتور شارژر وجود ندارد و باید شارژر مهم سامسونگ را به طور جداگانه تهیه کنید.

ادامه مطلب
برنامه چین برای افزایش ماژول‌های ایستگاه فضایی چینی و تبدیل شدن به قطب اصلی در فضا

گوشی موبایل سامسونگ قسطی

بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان

گوشی گلکسی A73 لقب بهترین گوشی سری A سامسونگ را دارد. دوربین مهم گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل و تجهیزبه لرزش‌گیر اپتیکال عکس است. در سخت‌افزار این گوشی از تراشه بهینه و توانمند اسنپدراگون ۷۷۸G و باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ منفعت گیری شده است.

این چنین، نمایشگر گوشی ۶.۷ اینچ از نوع Super Amoled Plus است. اگر به عکاسی با موبایل علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک گوشی مقرون‌به‌صرفه بخرید، با روش خرید قسطی موبایل سامسونگ، می‌توانید صاحب گوشی گلکسی A73  شوید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳۵ میلیون تومان

با منفعت گیری از روش خرید قسطی گوشی، می‌توانید گوشی سامسونگ ۳۵ میلیون تومانی بخرید. این گوشی گلکسی S22 است و به گفتن خوش‌دست‌ترین و قدرتمندترین گوشی بازار هم معارفه شده است. این چنین، نمایشگر این گوشی ۶.۱ اینچ و ۱۲۰ هرتز است.

از ویژگی‌های گلکسی S22 می‌توان به دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه Exynos 2200، ۸ گیگابایت رم، لرزش‌گیر اپتیکال عکس، باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع بی‌سیم و رابط کاربری One UI 4.1 اشاره کرد. گلکسی S22 پلاس هم در همین بازه قیمتی قرار دارد. نمایشگر گلکسی S22 پلاس ۶.۶ اینچ و وزنش ۱۹۵ گرم است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴۵ میلیون تومان

اگر روش خرید اقساطی تلفنهای سامسونگ را انتخاب کنید، می‌توانید به راحت‌ترین روش صاحب گوشی سامسونگ ۴۵ میلیون تومانی شوید. این گوشی گلکسی S22 اولترا است و بهترین گوشی اندرویدی بازار است. نمایشگر، دوربین و شارژدهی گوشی در بیشترین سطح کیفیت قرار دارند.

ادامه مطلب
بروکر کوتکس | معرفی و بررسی جامع بروکر کوتکس Quotex

صفحه نمایش S22 اولترا ۶.۸ اینچ و از نوع Dynamic Amoled 2X است. این صفحه نمایش می‌تواند تا ۵۰۰ پیکسل را نشان بدهد و نرخ به‌روزرسانی آن ۱۲۰ هرتز است. درمورد دوربین گوشی هم باید بگوییم که دوربین مهم ۱۰۸ مگاپیکسل است و می‌تواند ویدئو را با کیفیت ۸k و شدت ۲۴ فریم بر ثانیه ضبط کند. اگر به عکاسی، فیلم‌برداری و بازی‌کردن علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک گوشی خوب بخرید، خرید اقساطی موبایل سامسونگ گلکسی S22 انتخاب مناسبی است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵۵ میلیون تومان

قطعا بهترین و کم‌نقص‌ترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳، گلکسی اس ۲۳ اولترا است. این گوشی ترکیبی از سری اس و سری نوت است و قلم استایلوس دارد. نمایشگر S23 اولترا، ۶.۸ اینچ و از نوع Amoled Dynamic 2x است.

در سخت‌افزار این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت منفعت گیری شده است. رابطه کاربری S23 از نوع One UI 5.1 و دوربین مهم آن ۲۰۰ مگاپیکسل است. این گوشی از شارژ سریع ۴۵ واتی حمایتمی‌کند و تجهیزبه فوکوس خودکار است. اگر برای خرید گلکسی اس ۲۳ اولترا از روش خرید اقساطی موبایل منفعت گیری کنید، می‌توانید بدون بعد‌انداز و در زمان مقداری صاحب این گوشی شوید.

ادامه مطلب
برای خرید گوشی موبایل چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم

موبایل سامسونگ قسطی

نحوه خرید اقساطی تلفنهای سامسونگ

برای خرید قسطی موبایل سامسونگ باید در یکی از سایت‌های اعتباری ثبت‌نام کنید. با ثبت‌نام در سایت‌های خرید قسطی می‌توانید از فروشگاه‌های گوناگون موبایل خرید کنید و هزینه آن را به طور اقساطی پرداخت کنید. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید موبایل قسطی، انواع تلفنهای سامسونگ و ویژگی‌های آن‌ها را بازدید کنید و بدون دقت به قیمت، بهترین گوشی را انتخاب کنید. برای خرید گوشی اقساطی فقط به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

جمع‌بندی

در این مقاله، بهترین تلفنهای سامسونگ را معارفه کردیم و روش خرید قسطی گوشی را توضیح دادیم. اگر می‌خواهید قبل از افزایش قیمت‌ها، گوشی نو بخرید، بهترین راهکار خرید گوشی اقساطی است. نظر ما این است که یکی از تلفنهای سامسونگ این مقاله را انتخاب کنید و امروز کارهای مربوط به اغاز خرید موبایل قسطی را انجام دهید.

سوالات متداول

برای خرید اقساطی تلفنهای سامسونگ به چه مدارکی احتیاج دارید؟

شناسنامه، کارت ملی و چک صیادی مدارک ملزوم برای خرید اقساطی موبایل می باشند.

با اهمیت ترین مزیت خرید گوشی اقساطی چیست؟

با اهمیت ترین مزیت خرید موبایل قسطی، انتخاب بهترین مدل گوشی و پرداخت ماهیانه است.

بهترین گوشی سامسونگ چیست؟

بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳، سامسونگ گلکسی S23 است که با قیمت ۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها