امکانات دلنشین اپل واچ سری ۸

قابلیت جذاب سنجش دما اپل واچ سری 8


اپل واچ سری ۸ یکی از بهترین محصولات شرکت اپل بوده که در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متری تهیه و داخل بازار شده است. وزن این ساعت‌ها به ترتیب ۳۲ و ۳۸.۸ گرم بوده که هر دو مدل دارای رم ۱ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی می باشند. دقت داشته باشید حجم باتری‌ها متفاوت خواهد می بود، به گفتن مثال در Apple Watch Series 8 سایز بزرگ باتری معادل با ۳۰۸ mAh و در سایز کوچکتر باتری معادل با mAh 282 خواهد می بود.

این ساعت امکانات گوناگون و جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانید به بهترین نحو از آن منفعت گیری کنید. در رنگ‌های گوناگون به مشتریان اراعه می‌بشود تا همه افراد بتوانند بسته به نظر خود آن را تهیه کرده و مورد منفعت گیری قرار دهند. از نکات مثبتی که در رابطه اپل واچ سری ۸ وجود دارد باید به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره داشته باشیم.

قابلیت دلنشین اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸ از جمله بهترین ساعت‌هایی است که امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار داده و به این ترتیب شرایطی را تشکیل ساخته تا بتوانید با خیالی آسوده و به بهترین نحو این محصول را مورد منفعت گیری قرار دهید. قابلیت‌های آن جهت شده تا طرفداران بسیاری اشکار کند در نتیجه خرید بند اپل واچ عمده می‌تواند کاری هوشمندانه در این عرصه در نظر گرفته بشود.

ادامه مطلب
رشد پیروزی آمیز هواوی در چین و ادامه افت فروش آیفون

جنس رویه آن آلومینیومی بوده و در رنگ‌های استارلایت، نیمه شب، قرمز و نقره‌ای  به مشتریان اراعه خواهد شد. این محصول با انواع بندها تطابق اشکار کرده و به این ترتیب همه افراد می‌توانند آن را با دقت به سلیقه خود شخصی سازی کرده و در اماکن گوناگون با قاب گوشی آیفون خود به راحتی بکارگیرند. در ادامه برخی از بهترین قابلیت‌ها اپل واچ سری ۸ را به شما عزیزان معارفه می کنیم تا در زمان خرید دید راحتی در این عرصه داشته باشید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تلویزیون شهری، ویدیو وال (رنتال)، تابلو روان، تلویزیون شهری سه بعدی

قابلیت سنجش دما اپل واچ سری ۸

از جمله بهترین قابلیت‌ها در اپل واچ سری ۸ باید سنجش دما را در نظر داشته باشیم. مسئله جالبی که در رابطه این محصول وجود دارد این است که داده‌های بدست آمده در آن به طور ایمن در آیفون ذخیره شده و به شما نشان خواهند داد که مقدار دمای بدن بالاتر یا پایین‌تر از حد طبیعی است، دقت داشته باشید تنها کاری که این سنسور انجام می‌دهد تشخیص دمای حدودی بدن شما خواهد می بود در نتیجه با دقت به نمودار دمای بدن خود می‌‌توانید اشکار کنید که در زمان تغذیه چه موادی جهت افزایش یا کم شدن دمای بدن خواهد شد.

قابلیت جذاب سنجش دما اپل واچ سری 8

اما مسئله جالبی که در رابطه این سنسور وجود دارد را باید حساسیت و دقت اندازه‌گیری آن در نظر داشته باشیم که دقت تحول دما در آن معادل با ۰.۱ درجه سانتی گراد است. قسمت بزرگی از کارایی اپل واچ سری ۸ به جهت طراحی ۲ سنسوری آن است که یکی در پشت ساعت و فرد دیگر در زیر نمایشگر تعبیه شده است تا تداخلات دما جهت نادرست در اندازه گیری دما نشوند. پیشنهاد می‌بشود برای خرید عمده قاب گوشی مشابه با ساعت اپل واچ بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

ادامه مطلب
راحت‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی وب برای یادگیری

سنسور اکسیژن اپل واچ سری ۸

سنسور اکسیژن اپل واچ سری ۸ با بازدید مقدار اکسیژن بدن در صورت کم شدن این عنصر به کاربر هشدا می‌دهد. اگرچه امکان پذیر که این اعلان‌ها به اندازه‌ی کافی دقیق نباشند اما به اندازه‌ای یقین می باشند که در رابطه بیماری ریه‌ای و یا بیماری‌های دیگر به کاربر هشدار دهند و به این ترتیب شرایطی را فراهم آورند تا سریعا به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان احتمالی قرار گیرید.

درApple Watch Series 8 شرایطی تشکیل می‌بشود تا محصول را در حالت کم مصرف قرار دهید. این نوشته جهت افزایش طول عمر باتری شده اما شما را از دریافت ویژگی‌های گوناگون نظیر تشخیص ضربان قلب، ریتم نامنظم قلب و مقدار اکسیژن محروم خواهد ساخت. برای محافظت از این محصول بهتر است به جستوجو خرید بند اپل واچ سری هشت اورجینال باشید تا ساعت اپل در زمان افتادن دچار صدمه دیدگی نشود.

سنسور تشخیص تصادف اپل واچ سری ۸

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که در اپل واچ سری ۸ باید به آن اشاره داشته باشیم crash detection است. بر پایه حرف های‌ی شرکت سازنده این ویژگی در کنار دیگر موارد همچون ژیروسکوپ سه محوره تازه، میکروفون، الگوریتم GPS و دارای بودن محدوده دینامیکی در تشخیص تصادف کارکرد مناسبی را از خود مشخص می کند.

ادامه مطلب
بالگرد نبوغ ناسا موفق به بیش از ۱۰۰ دقیقه پرواز در مریخ شد

دلنشین است بدانید که این ساعت به صورتی طراحی شده که با دقت به پارامترهای گوناگون همچون تحول سختی کابین در زمان تصادف، افت ناگهانی شدت و اصواتی که در زمان تصادف تشکیل می‌بشود گزینه‌ای برای تماس اضطراری تشکیل کند تا بتوانید مکان تصادف را به اشتراک گذاشته و خدمات اضطراری را دریافت کنید.

در صورتی که ۱۰ ثانیه بعد از اعلان روی صفحه جواب ندهید اطلاعات ملزوم به مخاطبین اضطراری ارسال خواهد شد. این چنین شتاب سنج این ساعت تا ۲۶۵ گرم نیروی وارده را تشخیص خواهد داد که معادل با یک تصادف شدید است.

نظرات بر چرخه قاعدگی با اپل واچ سری هشت

وقتی که اپل واچ سری هشت را تهیه می‌کنید در ابتدا باید تاچ دیجیتال آن را دچار تحول حالت کرده و به نمایش شبکه بروید. در تکه بالا می‌توانید یک روز را انتخاب کرده و در کنار آن آیکون + را بزنید. در این قسمت شرایطی تشکیل می‌بشود تا بتوانید دوره قاعدگی خود را داخل کنید. در منوهای فردی داده‌هایی که نیاز است داخل کنید را می‌توانید با ضربه زدن تشکیل کنید. در آخر روی گزینه Done که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

ادامه مطلب
به گمان زیادً آیفون ۱۶ پرو با ماژول دوربین زیاد غیرمعمولی اراعه می‌بشود

نظرات بر چرخه قاعدگی با اپل واچ سری هشت

در نهایت برای آگاهی از دوره قاعدگی و پیش بینی آن می‌توانید به این قسمت رفته و اطلاعات را مورد بازدید قرار دهید. با دقت به این نوشته باید بگوییم که Apple Watch Series 8 به جهت این امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوان تبدیل شده و شرایطی را تشکیل خواهد کرد تا بتوانید با خیالی راحت چرخه ماهیانه خود را تحت نظر قرار دهید.

با دقت به امکانات جذابی که حرف های شد اپل واچ سری ۸ می تواند گزینه جذابی برای خرید باشد و این چنین مسئله جذابی که در رابطه با این محصول وجود دارد بند های دلنشین آن می باشد که شما می توانید با خرید بند های متنوع ظاهر خود را شیک تر و دلنشین تر نمایید. فروشگاه لوازم جانبی موبایل لچکو یکی از بهترین اراعه کننده تک و عمده در تهران می باشد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها