انقلابی بزرگ در برگزاری اتفاقات آنلاین : هنگامی هوش مصنوعی کسب و کارها را شگفت‌زده می‌کند!

شبکه سازی در کسب و کار با پلتفرم بیزآپس


برگزاری اتفاقات آنلاین و فیزیکی -بر خلاف آن‌چه در نگاه اول به نظر می‌آید- هیچ آسان نیست: سازمان‌دهی و میزبانی و نظارت بر روال برگزاری یک اتفاقات نیازمند اندوخته‌گذاری و نیروهای کار متعدد است.

شبکه سازی در کسب و کار با پلتفرم بیزآپسبه همین خاطر تعداد بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌ها در اولین‌ قدم- در برخورد با ابتدایی‌ترین مانع ها برای برگزاری یک اتفاقات- پا بعد بکشند و از خیر مزایای آن همچون امکان شبکه‌سازی گسترده و تعامل با همتایان خود می‌گذشتند اما امروز دیگر تکنولوژی هوش مصنوعی قادر است تعداد بسیاری از این مانع ها را از پیش پای کسب و کارها بردارد و بسترهای مناسبی برای تعامل گسترده بین شرکت‌های تجاری داخلی و خارجی فراهم کند.

افت هزینه‌های سرسام‌آور برگزاری اتفاقات آنلاین

کافی است کسب و کاری تصمیم بگیرد آستین بالا بزند و یک اتفاقات آنلاین داخلی را سامان دهد و برگزار کند، آن‌زمان با لیست بلند بالایی از هزینه‌های ریز و درشت روبه رو می‌بشود- مخارجی همانند استخدام نیروهای متخصص برای برگزاری و مهندسی پلتفرم و نظارت بر شرکت‌کنندگان و مدیریت بازخوردها در میانه برگزاری اتفاقات. بیماری همه‌گیر کرونا که جهان را گرفت به تعداد بسیاری از متخصصان و کسب و کارها آموخت که با منفعت گیری از ظرفیت‌ها و دستاوردهای بشر در حوزه‌ی تکنولوژی می‌بشود از روی سر این مانع ها پرید و دسترسی به امکانات و قابلیت‌هایی از این دسته را رفع ساخت.

بازاریابی رویدادی یکی از مدرن ترین استراتژی های بازاریابی در سراسر جهان است که توسط شرکت‌های بزرگ در بازارهای جهانی مورد منفعت‌برداری قرار گرفته است!

بی‌تردید یکی از راه‌های گذر از این مانع ها منفعت گرفتن از توانمندی پلتفرم‌های مبتنی بر هوش‌مصنوعی در مدیریت و به سرانجام رساندن تعداد بسیاری از این ماموریت های است. دیگر ملزوم نیست برای پیشبرد یک اتفاقات کارمندان گوناگونی را به استخدام در آورد و یا با محول کردن چندین و چند کار به تعداد محدودی از آدم‌ها از کیفیت برگزاری اتفاقات آنلاین کم کرد. برعکس: می‌توانید به یک برگزاری یک اتفاقات آنلاین مقرون به صرفه و یقیناً بی‌نقص فکر کنید و انرژی نهفته‌ی کسب و کارتان را به جای کارهای لجستیکی دست و پا گیر، بر انتخاب سخنران‌ها و موضوعات برجسته معطوف سازید.

ادامه مطلب
اداره ثبت اختراع ایالات متحده هوش مصنوعی را به گفتن مخترع نمی‌شناسد

بهبود دسترسی کاربران به رویدادها

مهم نیست کجا هستید- همین که می‌توانید در یک چشم بر هم زدن از طریق اینترنت به جهان نامحدود ارتباطات وصل شوید، کافی است. دیگر ملزوم نیست برای شرکت در یک همایش و یا جلسه اسباب سفر ببندید و یا ترافیک کلان‌شهرها را برای حاضر شدن در یک جلسه‌ی حضوری تحمل کنید- نه، فقط دکمه اتصال اینترنت را بزنید و داخل پلتفرم شوید. همین.

دسترسی به محیط برگزاری اتفاقات هدیه‌ی تکنولوژی اینترنت به کسب و کار ها است اما هنگامی هوش مصنوعی با تکنولوژی اینترنت در فراهم آوردن بسترهای اتفاقات آنلاین دست به یکی می‌کند، دیگر همه‌چیز دست‌یافتنی‌تر به نظر می‌رسد- میانبرها برای نشان دادن عکس العمل‌های آنی روی پلتفرم، ترجمه‌های همزمان و خودکار و تعداد بسیاری از امکانات فرد دیگر که به نظر پیش پا افتاده می‌آیند اما هنگامی خوب نگاه‌شان می‌کنی می‌بینی فقدان یکی از آنان کافی است تا کل اتفاقات را از کیفیت بیندازد و یا مخدوش کند.

ادامه مطلب
زاکربرگ هدست خود را بهتر از اپل ویژن پرو می‌داند

امکانات پلتفرم بیزآپس

والنتین والین، بنیانگذار FindyMail، به نقش رویدادها در تشکیل یک شبکه‌ی ارتباطی موثر ایمان دارد.

“من فهمیده‌ام که رویدادها بهترین راه برای اغاز و گسترش یک رابطه می باشند. شما می‌توانید (و باید) این روابط را در شبکه‌های اجتماعی نیز تحکیم کنید. اما این مسئله را به یاد داشته باشید که هیچ‌چیز همانند یک دیدار چهره به چهره تاثیرگذار نیست. ربط چهره به چهره ۱۰ برابر تاثیرگذارتر از هر نوع ربط فرد دیگر است.” والنتین والین، بنیان‌گذار FindyMail

تسهیل شناخت مخاطب اتفاقات

از کجا می‌دانید اتفاقات آنلاینی که همین الان دارید مطرح و نقشه‌اش را در سر می‌پرورانید و یا روی کاغذ پیاده می‌کنید، به نتیجه‌ی دلخواه شما منجر خواهد شد؟! بی‌تردید اولین جواب- و یقیناً سر راست‌ترین جواب- به مقدار شناخت شما نسبت به مخاطبان اتفاقات آنلاین‌تان بر می‌گردد. برای شناسایی مخاطبان اتفاقات و همین‌طور کسب مطمعن درمورد‌ی مقدار اثرگذاری آن نیاز به یک تحلیل جامع و دقیق دارید- این همان چیزی است که هوش مصنوعی سخاوتمندانه در اختیار کسب و کارها می‌گذارد:

هوش مصنوعی با جمع‌آوری منبع های گوناگون برای تحلیل مخاطب احتمالی اتفاقات، ویژگی‌های رفتاری، دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌های آنان عکس جامعی راجع به مخاطب اتفاقات به دست می‌دهد. در این صورت شما با شناخت مخاطبان می‌توانید خوراک/ رویدادی تدارک ببینید که به عمیق‌ترین لایه‌های عاطفی و ذهنی آنان دست یابد و تاثیرش را بگذارد.

ادامه مطلب
با پشتیبانی نشانگرهای زیستی تازه در خون می‌توان پیری بیولوژیکی را پیش بینی کرد

خلق زمان‌های تازه برای ارتباطات موثر

تا به حال چیزی راجع به مفهوم «شریک‌یابی تجاری»‌ شنیده‌اید؟!

این یک عبارت کم‌تر شناخته شده در اکوسیستم کسب و کارهای ماست- درست همان ویژگی‌ای که به واسطه‌اش هوش مصنوعی کسب و کارها را ارتقا می‌دهد. ساده است: شما با برگزاری رویدادهای آنلاین می‌توانید زمان‌های نامحدودی برای برقراری ربط با کسب و کارها و اندوخته‌گذارانِ حوزه‌ی فعالیت خود بسازید، به تبادل ایده بپردازید، از آخرین تجارب و جاه‌طلبی‌ها در این حیطه با خبر شوید و برای پروژه‌هایتان یک شریک و یا همکار مناسب اشکار کنید.

بیزآپس پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین بر پایه هوش مصنوعی

اتفاقات B2B بر بستر پلتفرم‌های شریک یابی تجاری یک زمان بی‌نظیر و تاثیرگذار در آینده‌ی کاری شما به شمار می‌روال. از این زمان تا جایی که می‌توانید منفعت گیری کنید.

تا دیروز از این قابلیت خلاقانه‌ی هوش مصنوعی برای طراحی پلتفرم‌های همسریابی منفعت گیری می‌شد اما امروز تعداد بسیاری از کسب و کارهای پیشرو در جهان دریافتند که می‌توان در شبکه سازی کسب و کار هم از آن منفعت برد.

در برخی از سرویس‌های ارایه‌دهنده‌ی پلتفرم اتفاقات آنلاین، همانند مثالی ایرانی‌اش پلتفرم بیزآپس، هوش‌مصنوعی زمان کم‌نظیری برای برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی فراهم می‌آورد. این جلسات هم‌اندیشی گاه تبدیل خلق با اهمیت ترین تغیرات در فضای کسب و کار خواهد شد.

تجزیه و تحلیل داده‌ها و برسی اتفاقات آنلاین

رای منفعت‌وری از قابلیت‌های اتفاقات آنلاین کسب و کارها ناگزیرند به برگزاری این دسته از اتفاقات در یک بازه‌ی وقتی ادامه دهند و مرحله به مرحله پیشرفت کنند اما پیشرفت تنها وقتی حاصل می‌بشود که شما بتوانید برسی دقیقی از ازمایش ها قبل خود داشته باشید. پلتفرم‌های هوشمندی همانند پلتفرم بیزآپس با تکیه بر توانمندی‌های هوش‌مصنوعی این امکان را فراهم می‌کنند تا داده‌های موثری راجع به سطوح تعامل و این چنین لحظات کلیدی اتفاقات به دست بیاورید.

ادامه مطلب
ابزار هوش مصنوعی جدید یوتیوب صدای کاربران را شبیه صدای خواننده مورد نظرشان می‌کند

تکیه بر رویدادهای هوشمند به جای رویدادهای فیزیکی

مایک مک‌کولی- مدیر ارشد حسابداری کمپانی ماکسی‌میلیون- معتقد است فردی جلودار هوش‌مصنوعی نیست. این- یکی از تازه ترین دستاوردهای بشر- در مسیر رشد و تکامل با شدت به راهش ادامه می‌دهد و روز به روز پیچیده‌تر و همزمان در دسترس‌تر می‌بشود. او می‌گوید چرا ما در برگزاری رویدادهای آنلاین از این تکنولوژی منفعت نگیریم؟!

درست است که اولین برنامه‌های هوش مصنوعی در دهه‌ی ۵۰ میلادی به نگارش درآمده‌اند اما تنها در چند سال تازه در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. دور نیست روزی که این اتفاق تغیرات شگفت‌انگیزی در مفهوم و کارکرد رویدادها ایفا کند. در نتیجه ما نیز باید شانه به شانه با جهان کسب و کار و تجارت در مسیر منفعت‌وری از تکنولوژی گسترش یافتهی هوش مصنوعی تلاش کنیم- پلتفرم ایرانی بیزآپس مثالی پیشرویی از کوششها برای فتح قله‌های صنعت هوش‌مصنوعی در خاورمیانه است.

جواب به سوالات متداول:

۲_ چرا باید از پلتفرم‌های برگزاری اتفاقات همانند بیزآپس منفعت گیری کنیم؟

پلتفرم‌ بیزآپس امکان برگزاری و مدیریت آسان رویدادهای تجاری را فراهم می‌کند و به شما پشتیبانی می‌کند تا ارتباطات تجاری خود را بهبود بخشیده و با افراد مشابه با خود (مشتریان، همکاران، اندوخته‌گذاران و…..) ربط برقرار کنید.

۲_ چطور می‌توانم یک اتفاقات تجاری را بر روی این پلتفرم برگزار کنم؟

می‌توانید با منفعت گیری از ابزارها و قابلیت‌های مدیریت، رویدادهای خود را تشکیل کنید، اطلاعات آن‌ها را مدیریت کنید و شرکت‌کنندگان را به راحتی جذب کنید.

۳_ چطور امکان تعامل با دیگر شرکت‌کنندگان را دارم؟

با منفعت گیری از امکانات شبکه‌سازی و جلسات چند به چند و فرآیند هوشمند شریک‌یابی تجاری، شما می‌توانید با دیگر شرکت‌کنندگان ربط برقرار کنید و زمان‌های همکاری تازه را کشف کنید.

۴_ آیا امنیت اطلاعات شرکت‌کنندگان ضمانت شده است؟

بله، این پلتفرم از استانداردهای امنیتی برتر منفعت گیری می‌کند تا اطلاعات شرکت‌کنندگان را محافظت کند و حریم خصوصی آن‌ها را ضمانت کند.

۵_ آیا امکان دسترسی به حمایتفنی در صورت نیاز وجود دارد؟

بله، پلتفرم از یک تیم حمایتفنی قوی برخوردار است که در صورت نیاز به سوالات شما جواب می‌دهد و به حل مشکلات فنی پشتیبانی می‌کند.

۶_ آیا می‌توانم از امکانات مدیریت ثبت‌نام و بلیت‌فروشی برخوردار شوم؟

بله، این پلتفرم امکانات مدیریت ثبت‌نام، بلیت‌فروشی و کنترل دسترسی آن را برای رویدادهایتان فراهم می‌کند.

۷_ آیا این پلتفرم قابلیت اجرای وبینارها یا سخنرانی‌ها را دارد؟

بله، این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد تا وبینارها و سخنرانی‌های آنلاین را با کیفیت بالا برگزار کنید و با شرکت‌کنندگان در زمان واقعی ربط برقرار کنید. علاوه بر استیج، امکان برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی و تبادل توانایی و این چنین اراعه‌های غرفه‌های نمایشگاهی را دارد.

۸_ بیزآپس مناسب چه نوع کسب‌وکارهایی است؟

بیزآپس برای همه است از سازمان‌های دولتی،انجمن ها، اتاق‌های بازرگانی، اتحادیه‌های صنفی تا SME‌ها و شرکت‌های شخصی و برگزار کنندگان رویدادها.

ادامه مطلب
آمازون کلینیک‌های پزشکی خود را به هوش مصنوعی تجهیزمی‌کند

آدرس سایت: bizups.ai

تلفن تماس: ۲۲۵۱۷۷۴-۰۲۱

ایمیل: [email protected]

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها