با این قاب تازه،‌ تلفنهای آیفون همانند بلک‌بری خواهد شد + ویدیو

با این قاب جدید،‌ گوشی‌های آیفون شبیه بلک‌بری می‌شوند + ویدیو


یک شرکت تازه حوزه تکنولوژی به نام Clicks Technology قاب شیکی برای آیفون معارفه کرده که در پایین آن یک صفحه کلید وجود دارد. این قاب که Clicks نام دارد با قیمت ۱۳۹ دلار معارفه شده است و ابتدا نسخه آیفون ۱۴ پرو آن در اول فوریه اراعه خواهد شد و سپس نسخه آیفون ۱۵ پرو در اواسط ماه مارس در دسترس قرار خواهد گرفت. این چنین این شرکت در حال رزرو مدل ۱۵۹ دلاری آیفون ۱۵ پرو مکس است که «اغاز بهار» اراعه می‌بشود.

تا بحال کیبوردهای فیزیکی فرد دیگر نیز برای آیفون ساخته شده است. از این بین می‌توان به Typo یاد کرد که به‌طور آشکار صفحه‌کلید بلک‌بری را کپی کرده می بود و به همین علت با شکایت BlackBerry نیز روبه رو شد. اما قاب‌های Clicks مدرن و زیاد شیک می باشند.

ادامه مطلب
سری گلکسی S24 از نظر دانلود و آپلود 5G سریع تر از سری آیفون 15 است_رنگو

ویژگی‌های قاب و صفحه کلید Clicks آیفون

این قاب‌ها به‌طوری طراحی شده‌اند که گوشی را می‌توان به‌صورت کشویی درون آن قرار داد و با وجود آن، از پورت پایین دستگاه نیز می‌توان منفعت گیری کرد. هچنین قاب‌های Clicks از بلوتوث حمایتنمی‌کنند و باتری ندارند، بلکه نیروی موردنیاز خود را به‌طور مستقیم از گوشی دریافت می‌کنند. مطابق اطلاعات حاضر در وب‌سایت Clicks، این قاب در آیفون ۱۵ پرو از شارژ سریع عبوری حمایتمی‌کند.

با این حال، چندین مشکل درمورد آن‌ها وجود دارد که با اهمیت ترین اشکال اندازه قاب‌ها است. این چنین این قاب‌ها دارای آهنربای داخلی نیستند، به این علت لوازم جانبی MagSafe همانند شارژر و والت به‌خوبی به آن نمی‌چسبند، اما با وجود آن‌ها هم چنان می‌توان گوشی خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
What taxpayers need to know about making 2022 estimated tax payments Internal Revenue Service

در همین حال، Clicks تصمیم دارد با اراعه یک اپلیکیشن موبایل در اپ استور اپل، «به مرور زمان قابلیت‌های جدیدی به صفحه کلید آن اضافه کند.» در ابتدا این قاب‌ها را می‌توان در دو رنگ زرد و آبی مایل به خاکستری برای تلفنهای آیفون خریداری کرد و بعد از آن رنگ‌های فرد دیگر نیز تشکیل خواهند شد.

در نمایشگاه CES 2024 که هفته آینده برگزار می‌بشود، اطلاعات بیشتری درمورد این قاب‌ها اراعه خواهد شد. قاب‌های آیفون Clicks برای سازندگان ساخته شده است و تیم سازنده آن، شال کارمندان اسبق اپل، بلک‌بری و گوگل می‌بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها