رندرهای تازه ایسوس راگ فون ۸ پرو طراحی متفاوت آن را مشخص می کند

تکنا


رندرهای جدیدی از گوشی راگ فون ۸ پرو ایسوس افشا شده است که طراحی متفاوت آن را نسبت به نسل قبلی آن مشخص می کند. ایسوس در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۲۴ گیگابایت رم در حالت حداکثری منفعت گیری کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس تصمیم دارد در تاریخ ۱۶ ژانویه از تلفنهای سری راگ فون ۸ رونمایی کند. افشای رندرهای جدیدی از مدل پرو این دستگاه طراحی این گوشی گیمینگ را در زوایای گوناگون مشخص می کند.

طبق معمولً تلفنهای سری راک فون از طراحی یکسان منفعت‌مند بوده و بین نسخه‌های استاندارد و پرو تفاوت چندانی وجود ندارد. در سری تازه این تلفنها نیز طراحی شبیهی بین راگ فون ۸ و ۸ پرو دیده می‌بشود. مطابق رندرهای انتشار شده ایسوس راگ فون ۸ پرو تجهیزبه نمایشگر تخت بوده و در قسمت بالایی نمایشگر نیز یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد. به گمان زیادً دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به گفتن دوربین سلفیترین دستگاه منفعت گیری خواهد شد.

ادامه مطلب
گلکسی واچ ۷ با ۲ برابر فضای ذخیره سازی اراعه خواهد شد_رنگو

در تکه راست دستگاه ه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا دیده خواهد شد. در لبه پایینی و در سمت چپ دو پورت USB-C قرار دارد. این چنین جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز برخلاف تلفنهای رده بالای بازار در این دستگاه قرار گرفته است. مطابق شایعه ها تایید نشده نمایشگر این دستگاه ۶.۷۸ اینچی از نوع امولد بوده و با رزولوشن فول اچ دی پلاس از نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز حمایتمی‌کند. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قوت این گوشی گیمینگ را تامین کرده و در نسخه بالاتر آن از ۲۴ گیگابایت رم منفعت گیری خواهد شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ویژگی‌های بعدی ایکس استریم بازی و خرید آنلاین خواهند بود



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها