ماشین لباسشویی تازه ال جی از قابلیت‌های هوش مصنوعی حمایتمی‌کند

تکنا


ال جی از یک ماشین لباسشویی تازه رونمایی کرده است که در آن قابلیت‌های هوش مصنوعی قرار داشته و می‌تواند برای شستن و خشک کردن لباس‌ها مورد منفعت گیری قرار بگیرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لباسشویی و خشک کن هوشمند تازه ال جی به نام Mega Capacity Smart WashCombo Washer Dryer تجهیزبه موتور Direct Drive و فناوری پمپ حرارتی Inverter  است که از بیشترین ظرفیت در محدوده خود برخوردار خواهد می بود. مطابق اظهار ال جی این ماشین لباسشویی پارچه های درشت همانند یک لحاف بزرگ را نیز می‌تواند شستشو دهد. منفعت‌وری انرژی در این دستگاه با منفعت گیری از پمپ حرارتی اینورتر افزایش داشته و کارکرد ماشین نیز به طور بی‌صدا انجام خواهد شد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی در این لباسشویی برای برسی پارچه، اندازه بار و سطح کثیفی آن مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد. بدین بترتیب با دقت به بازدید‌های انجام گرفته به طور هوشمند چرخه مورد نیاز برای پاکیزگی لباس‌ها و کارکرد آن تنظیم خواهد شد.

ادامه مطلب
شبکه سازی حرفه ای چیست؟ اهمیت، اهداف و بایدهای آن

این دستگاه می‌تواند از راه‌های زیاد بسیاری با کاربران تعامل داشته باشد. یکی از آنها منفعت گیری از برنامه موبایلی است که می‌توان از آن به طور ریموت برای کنترل دستگاه منفعت گیری کرد. این چنین به علت امکان حمایتاز دستیار صوتی گوگل یا الکسای آمازون امکان کنترل این لباسشویی از طریق دستورات صوتی نیز وجود دارد. از دیگر راه حلهای تعامل و مدیریت از راه دور این دستگاه حمایتاز فناوری SmartThinQ ال جی است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
این ربات زیردریایی می‌تواند به طور خودکار بازرسی‌های زیر آب را انجام دهد_رنگو

این شرکت سازنده لباسشویی خشک کن هوشمند خود را با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار ایالات متحده اراعه می‌کند. وجود برچسب اقتصادی پرمیوم روی این دستگاه مشخص می کند این ماشین لباسشویی را برای بیشترین دسته از مصرف کنندگان خود اراعه کرده است. تا این مدت زمان اراعه این دستگاه به بازارهای جهانی اشکار نشده اما به گمان زیادً در نمایشگاه CES 2024 وجود داشته و اطلاعات بیشتری درمورد آن انتشار خواهد شد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها