وان پلاس ایرباد تازه خود را با فناوری حذف نویز فعال و حمایتاز شارژدهی ۴۴ ساعته اراعه می‌کند

تکنا


مطابق اطلاعات انتشار شده به گمان زیادً ایرباد تازه وان پلاس که در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ به بازار جهانی اراعه خواهد شد با فناوری حذف نویز فعال و شارژدهی ۴۴ ساعته خواهد می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیزر رسمی بادز ۳ محصول تازه وان پلاس که اخیراً انتشار شده است اطلاعات جدیدی را در رابطه این محصول و مشخصات فنی آن مشخص می کند. یکی از قابلیت‌های مهم این محصول شامل حمایتاز Fast Pair و شارژدهی بلند زمان ۴۴ ساعته است.

مطابق گزارش انتشار شده توسط  ۹to5Google، ایرباد تازه وان پلاس از مشخصات کاربردی و قدرتمندی برخوردار خواهد می بود. از با اهمیت ترین ویژگی‌های وان پلاس بادز ۳ می‌توان به ووفر ۱۰.۴ میلی‌متری و تیوتر ۶ میلیمتری برای خروج صدای با کیفیت اشاره کرد. این چنین این محصول از فناوری حذف نویز فعال ۴۸ دسیبل منفعت گیری کرده و می‌تواند تا ۴۴ ساعت شارژدهی داشته باشد. قابلیت Fast Pair گوگل نیز در این ایرباد امکان اتصال سریع و به موقع را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

ادامه مطلب
احتمال دارد واتساپ در آینده میزبان تبلیغات باشد

با وجود قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این ایرباد می‌تواند قابلیت‌های یک پرچمدار را به کاربران اراعه کند. مطابق حرف های مکس جانبر از کاربران دنیای فناوری این محصول قرار است با قیمت تنها ۹۹ یورو به بازار اروپا اراعه بشود و نسبت به نسخه قبلی خود ۸۰ یورو ارزان‌تر خواهد می بود. به گمان زیادً ایرباد تازه وان پلاس در تاریخ ۱۴ دی ماه در چین اراعه شده و در سوم بهمن نیز به بازار جهانی داخل خواهد شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ساخت عکس اشخاص با منفعت گیری از هوش مصنوعی Gemini گوگل به علت اشتباه متوقف شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها