ایسر فناوری نمایش سه بعدی را در محصولات بیشتری منفعت گیری خواهد کرد

تکنا


کمپانی ایسر در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی امسال خبرداد تصمیم دارد در محصولات بیشتری از فناوری نمایش سه بعدی خود منفعت گیری کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگرهای سه بعدی یکی از فناوری‌های تازه داخل به بازار است. اکنون ایسر در اغاز نمایشگاه خبرداد تصمیم دارد از این فناوری در مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی مدل Predator و لپ تاپ ۱۵ اینچی Aspire منفعت گیری کند.

در فناوری سه بعدی  SpatialLabs مربوط به کمپانی ایسر یک لایه عدسی شکل وجود دارد که در تماس با صفحه نمایش می‌تواند عکس را به دو عکس استریوسکوپی تقسیم کند. به این علت کاربران می‌توانند بدون منفعت گیری از عینک‌های مخصوص عمق تصاویر را مشاهده کنند. به حرف های ایسر قرار است این ویژگی به مانیتور Predator SpatialLabs View 27 اضافه بشود. مانیتور Predator SpatialLabs View 27 یک مانیتور گیمینگ ۴K است که در آن نرم‌افزار TrueGame برای اراعه نمود سه بعدی و قابلیت Immerse Audio برای ردیابی چشم و سر منفعت گیری شده است.

ادامه مطلب
ابداع کرم ضد پیری مجهز به ملانین مصنوعی

این چنین قرار است این فناوری در لپ تاپ‌های سری Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition نیز به کار رود. یکی از این دستگاه‌ها لپ تاپ مدل A3D15-71GM است که به گمان زیادً از اسفند ماه امسال به بازار اراعه خواهد شد. این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی از نوع ۴K دارای نمایشگر با قابلیت حمایتاز ۱۰۰ درصد گاموت رنگی Adobe RGB است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها