افشای تصاویر گوشی هواوی P70 طراحی منحصر به فرد این گوشی را مشخص می کند

تکنا


با آشکار شدن طراحی گوشی P70 هواوی اشکار شد این چه کمپانی چینی تصمیم دارد سال ۲۰۲۴ را با یک گوشی منحصر به فرد اغاز کند. مطابق این تصاویر در پنل پشتی این گوشی یک ماژول مربعی دیده می‌بشود.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در تاریخ ۲۳ مارچ ۲۰۲۳ از تلفنهای هواوی P60 و هواوی P60 پرو  رونمایی کرده می بود اکنون این کمپانی تصمیم دارد نسل تازه این تلفنها را با نام هواوی P70 و P70 پرو اراعه کند.

یکی از افشاگران معروف در شبکه اجتماعی ویپو تصاویری از این گوشی تازه هواوی به همراه پنل پشتی انتشار کرد که در آن خبرهای مربوط به فروش غیر رسمی هواوی P70 توسط فروشگاه‌های خرده فروش چین قرار داشت. مطابق تصاویر انتشار شده یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی این گوشی قرار دارد و در سمت چپ آن نیز کلیدهای تنظیم صدا و پاور قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
به حرف های بلومبرگ ساخت تراشه‌های پیشرفته توسط هواوی با منفعت گیری از فناوری آمریکایی انجام گرفت

سه دوربین مهم قرار گرفته در پنل پشتی از نوع فوق عریض و پریسکوپی می باشند که به گمان زیادً یکی از آنها به حسگر یک اینچی سونی تجهیزاست. پیش از این شایعاتی در رابطه با منفعت گیری از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی آمنی ویژن در هواوی P70 انتشار شده می بود. تا این مدت اطلاعات دقیق‌تری در رابطه مشخصات فنی و قیمت این گوشی انتشار نشده است و باید تا زمان روزنمایی رسمی از آن چشم به راه ماند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
با کشف ساختار هسته درونی ماه نظریه‌های تکامل این قمر زیر سوال رفت



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها