در نوشته فیلتر گوگل‌پلی می‌توان تجدیدنظر کرد اما مخالفت می‌بشود

در موضوع فیلتر گوگل‌پلی می‌توان تجدیدنظر کرد اما مخالفت می‌شود


وریز ارتباطات در جمع خبرنگاران، خبرداد برخی از اپلیکشین‌ها همانند گوگل پلی امکان از بین بردن فیلتر دارند اما در رابطه پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی امکان تجدیدنظر وجود ندارد.

«عیسی زارع‌پور»،‌ صبح امروز در حیاط دولت درمورد مسدودسازی و حیطه اختیارات دولت سخن بگویید کرد. او در این باره او گفت: « رییس جمهور،‌ به دبیر شورای عالی فضای مجازی ماموریت داده است که در سیاست‌های مسدودسازی بازنگری بشود. هروقت ایشان را دیدید از خودشان سوال کنید.»

او درمورد از بین بردن مسدودسازی برخی از اپلیکیشن‌ها او گفت: « ما در حال پیگیری هستیم که برخی از پلتفرم‌هایی که امکان تجدیدنظر درمورد آن‌ها وجود دارد همانند گوگل پلی از بین بردن فیلتر شوند.»

وزیر ارتباطات در ادامه گفت: « ما تا به حال دوبار این نوشته را در کارگروه تعیین مصادیق برده ایم اما متاسفانه گوش نمی‌دهند. نوشته به مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورا سپرده شده است که پیگیری می کنند و امیدواریم با پیگیری ایشان و همکاری باقی دستگاه‌ها،‌ خبرهای خوبی در این حوزه داشته باشیم. او گفت و گو شبکه‌های اجتماعی و مطلب‌رسان‌ها اما جدا است و در رابطه آن‌ها از قبل تصمیم گرفته شده است که تا وقتی که پاسخگو نباشند امکان بازگشایی مجدد ندارند و خبر رسانی قبلی هم شده است.»

ادامه مطلب
شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال اظهار شد + جدول اسفند 1402
آخرین مطالب

او در جواب به این سوال که امروز چه مقدار دولت در نوشته مسدودسازی نقش دارد او گفت:‌ « ما هم پیگیر هستیم اما کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که بر پایه قانون جرائم رایانه‌ای این مسئولیت را به مسئولیت دارد در دادستانی کل سرزمین است که ۱۲ به علاوه ۱ عضو دارد. سیزدهمین عضو مرکز ملی فضای مجازی است. شش عضو آن دولت است و تصویب هر تصمیم حداقل به هفت رای احتیاج دارد که دو نفرآن نمایندگان مجلس می باشند. در نتیجه اگر همه دولت هم رای بدهند بالاخره همکاری مجلس و دستگاه های دیگر را می طلبد.»

ادامه مطلب
نسل بعدی پردازنده اینتل احتمالا با نام Core 200 از راه برسد_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها