دستگاه سلامتی BeamO می‌تواند در کمتر از یک دقیقه کل بدن را چکاپ کند

تکنا


شرکت Withings دستگاه جدیدی را برای چکاپ بدن در خانه گسترش داده است که می‌تواند در وقتی اندک مقدار اکسیژن خون حالت قلب و ریه‌ها و دمای بدن را اندازه‌گیری کرده و با مقصد نظارت روی سلامتی بدن آنها را بازدید کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فرانسوی Withings در عرصه ساخت انواع دستگاه‌های هوشمند برای نظارت بر سلامت فعالیت می‌کند. این شرکت اکنون یک دستگاه چکاپ سلامتی چند منظوره با نام BeamO در اغاز نمایشگاه CES معارفه کرده است که می‌تواند تنها در یک دقیقه حالت سلامتی بدن را بازدید کرده و به نوعی چکاپ اندام‌های بدن را انجام دهد.

مطابق گزارشی که در این مورد انتشار شده است این دستگاه با اندازه کوچک خود از قابلیت‌هایی نظیر الکتروکاردیوگرام، اکسیمتر گوشی پزشکی و این چنین دماسنج برخوردار است. با منفعت گیری از این قابلیت‌ها می‌تواند دمای بدن سلامت قلب و ریه‌ها را بازدید کند.

ادامه مطلب
کلیه کوکی‌های شخص ثالث در کروم در سال 2024 مسدود خواهند شد

رئیس و بنیانگذار این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود در رابطه دستگاه نظارت بر علائم حیاتی بدن خبرداد مقصد از ساخت این دستگاه نظارت روی پارامترهای کلیدی سلامت به طور منظم در خانه بوده به طوری که دیگر نیازی به مراجعه به پزشک نخواهد می بود. حسگرهای موج نور دریافت اطلاعات صوتی در این دستگاه علتمی‌بشود تا بتواند الگوهای جریان خون و دما همراه با سطوح اشباع اکسیژن خون را بازدید کرده و تعیین کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
این فناوری به شما پشتیبانی می‌کند تا گوشی خود را در ۷ ثانیه شارژ کنید



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها