گسترش دستکش مخصوص بازی برای ردیابی بهبودی مبتلایان به سکته مغزی

تکنا


یک دستکش مخصوص بازی ویدیویی در نمایشگاه فناوری CES امسال رونمایی شده است که می‌تواند برای ردیابی بهبودی مبتلایان به سکته مغزی به کار رود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت پالم پلاگ Palmplug از نوعی دستکش پوشیدنی رونمایی کرده است که درون هر انگشت آن حسگرهایی تعبیه شده که می‌تواند دست افراد را ردیابی کرده و از طریق چراغ‌های ال ای دی نشانه‌های بصری نیز تشکیل کند. مطابق گزارش انتشار شده توسط ورج این دستکش با اپلیکیشن‌های مختلفی کار می‌کند که می‌توانند ردیابی دست مورد نظر را از طریق یک بازی فناوری سلامت انجام داده و به بیماران سکته مغزی پشتیبانی کند تا بتوانند مجدد تحرک خود را به دست آورند. در حالی که بیمار با منفعت گیری از این دستکش بازی خود را انجام می‌دهد پزشک نیز می‌تواند از طریق معیارهای گوناگون مقدار بهبودی آن را بازدید کند.

ادامه مطلب
لیست حیوانات بازی فری فایر، از پرفروش‌ترین تا ارزانترین

ردیابی حرکت دست و انگشتان با دقت بالا و با منفعت گیری از فناوری پیشرفته ثبت حرکتی انجام می‌بشود. بازخورد این حسگرها نیز با کیفیت بالا و در لحظه اراعه خواهد شد. علاوه بر آن فناوری لمسی مورد منفعت گیری در این دستکش می‌تواند حس لامسه را به دستان بیماران برگردانده و تعامل های دیجیتالی را از طریق بازخورد لمسی واقعی اراعه خواهد کرد. ارتعاشات ظریف تشکیل شده توسط این دستکش می‌تواند یک توانایی همه جانبه در بازی، آموزش و موارد گوناگون تشکیل کند.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل واچ سری ۱۰ می تواند روی آپنه خواب نظارت داشته باشد

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها