کیت و اپلیکیشن خانگی برای تشخیص عفونت ادراری در نمایشگاه CES معارفه شد

تکنا


شرکت ویوو که در سال قبل از یک توالت هوشمند در نمایشگاه صفر رونمایی کرده می بود امسال با معارفه کیت خانگی و برنامه تازه تشخیص عفونت ادراری در خانه در این نمایشگاه وجود اشکار کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ویوو از کیت آزمایش دیجیتالی خانگی برای تشخیص عفونت دستگاه ادراری رونمایی کرده است که با دقت استاندارد بالا و از طریق یک آزمایش تنها در دو دقیقه می‌تواند نتیجه آن را اراعه کند. در این کیت یک نوار آزمایش وجود دارد که برای منفعت گیری باید روی آن ادرار کرده و آن را اسکن کنند. نتیجه آن از طریق برنامه ویوو و تنها در دو دقیقه اراعه می‌بشود. در صورت مثبت بودن نتیجه کاربر می‌تواند با پزشک تماس گرفته و نسخه مورد نظر خود را دریافت کند.

ادامه مطلب
لنز تماسی تازه می‌تواند زخم قرنیه را سریعتر بهبود بخشد_رنگو

به حرف های شرکت سازنده این محصول علتصرفه‌جویی زمان برای مشتریان شده از تشکیل سردرگرمی در خواندن نتایج آزمایش نیز جلوگیری خواهد کرد. این چنین داده‌های دیجیتالی اراعه شده به مشتریان پشتیبانی می‌کند تا آنها را به مسئولین مربوط به مراقبت‌های بهداشتی نیز اراعه کنند. در این کیت نوار آزمایش مسئول اراعه کردن نتایج و رمزگشایی آن توسط برنامه انجام می‌بشود.

به حرف های ویوو عفونت دستگاه ادراری یکی از شایع‌ترین نوع عفونت سرپایی است که از هر ده زن ۶ نفر در طول زندگی به آن مبتلا خواهد شد. اپلیکیشن ویو با ثبت سابقه عفونت‌های قبل می‌تواند به درمان مناسب و پیگیری این مشکل پشتیبانی کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
TCL در نمایشگاه CES 2024 از نسل سوم فناوری NxtPaper رونمایی کرد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها