دستگاه جدیدی که می‌تواند با زبان گوشی شما را کنترل کند

تکنا


یکی دیگر از محصولات تازه و نوآورانه در نمایشگاه CES امسال ماوس پد نام دارد که با منفعت گیری از آن امکان کنترل گوشی از طریق زبان شما وجود خواهد داشت.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این محصول تازه که برای نخستین بار در نمایشگاه فناوران ۲۰۲۴ به نمایش درآمده است به کاربران پشتیبانی می‌کند تا از زبان خود به گفتن ماوس برای کنترل وسایل الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ تبلت و یا تلفن همراه منفعت گیری کنند. مطابق گزارش انتشار شده این موس پد یا صفحه لمسی قابل کنترل با زبان درون سقف دهان قرار گرفته و همانند یک ماوس بلوتوثی می‌تواند به دیگر دستگاه‌ها متصل بشود.

شرکت سازنده مثالای از این دستگاه‌ها در تالار نمایشگاه روی سقف دهان گذاشته و از آن برای کنترل گوشی آیفون خود منفعت گیری کرد. این چنین امکان وصل شدن به نرم‌افزار دوربین گوشی از طریق این دستگاه وجود داشته و می‌توان با منفعت گیری از آن سلفی گرفت.

ادامه مطلب
۱۰ ویژگی شریک کاری خوب که بدون آنها دچار مشکل می‌شوید

این ماوس پد دارای یک صفحه لمسی با باتری و بلوتوث داخلی بوده و در ساخت آن از یک رزین مخصوص مواد دندانسازی منفعت گیری شده است. باتری این دستگاه به طور ایمن و در کلاس ایمپلنت‌های پزشکی ساخته شده است. اگرچه قرار دادن یک وسیله الکتریکی در دهان امکان پذیر مقداری شگفت به نظر برسد اما فناوری‌های به کار گرفته در آن پیش از این در صنعت سلامت دهان و دندان مورد منفعت گیری قرار گرفته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
امارات با همکاری ChatGPT بزرگترین توسعه دهنده هوش مصنوعی در خاورمیانه خواهد شد

این دستگاه ۷.۵ گرمی نزدیک به ۰.۷ میلی‌متر ضخامت داشته و تکه پد لمسی که روی سقف دهان قرار می‌گیرد تنها ۰.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. اگر این دستگاه درون دهان قرار بگیرد می‌توان همراه با آن سخن بگویید کرد اما زمان غذا خوردن باید آن را بیرون آورد. به حرف های شرکت سازنده با هر بار شارژ نزدیک به ۵ ساعت می‌توان از این دستگاه منفعت گیری کرده و به گمان زیادً در نسخه‌های بهبود یافته آینده زمان شارژ آن تا ۸ ساعت افزایش خواهد یافت.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها