معارفه گلکسی اس ۲۴ اولترا با قابلیت‌های بسیاری از هوش مصنوعی انجام شد

تکنا


سامسونگ در مراسم اتفاقات آنپکد ۲۰۲۴ از تازه ترین پرچمدار خود گلکسی اس ۲۴ اولترا رونمایی کرد. این گوشی تجهیزبه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و فریم تیتانیومی است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تازه ترین پرچمدار سامسونگ دارای طراحی شبیه نسل قبل بوده و در آن از سخت افزار تازه بازار منفعت گیری شده است. نمایشگر غول پیکر ۶.۸ اینچی این گوشی از نوع QHD+ Dynamic AMOLED ۲X دارای روشنایی ۲۶۰۰ نیت بوده و تراشه قوی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در آن منفعت گیری شده است. در این گوشی برخلاف نسخه های دیگر این خانواده از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ منفعت گیری نشده است.

سامسونگ وعده داده در این گوشی به زمان ۷ سال حمایتنرم افزاری انجام خواهد شد. مطابق اطلاعات اراعه شده در این گوشی از اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 منفعت گیری شده است. این برای نخستین بار است که یک گوشی اندرویدی تا ۷ نسل آینده خود از بروزرسانی ها برخوردار خواهد شد.

ادامه مطلب
آمازون کلینیک‌های پزشکی خود را به هوش مصنوعی تجهیزمی‌کند

سامسونگ در این گوشی از فریم تیتانیومی منفعت گیری کرده است. این چنین به علت منفعت گیری از نمایشگر تخت از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و خطاهای لمسی در میانه کار با دستگاه افت خواهد یافت.

در این گوشی یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد که با تشکیل تغییرات در ساختار و نرم افزار آن، توانایی عکاسی و فیلمبرداری را دلنشین تر می کند. این چنین پیکسل های این دوربین نزدیک به ۶۰ درصد بزرگتر شده و به ۱.۴ میکرون رسیده اند. ترکیب دوربین های تله فوتو در این گوشی تحول کرده و اکنون می توانند زوم ۳ و ۵ برابری بدون کم شدن کیفیت در اختیار کاربران قرار دهند. بدین ترتیب رزولوشن حسگر دوربین پریسکوپی تا ۵۰ مگاپیکسل افزایش یافته است.

ادامه مطلب
دانشگاه تگزاس نوعی هوش مصنوعی با قابلیت پیش بینی ۷۰ درصدی زلزله‌ها توسعه داد

قابلیت های نرم افزاری دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا شبیه پیکسل ۸ پرو بوده و بدین ترتیب می توان سوژه های اضافه را حذف و ویرایش بهتری روی تصاویر انجام داد. دیگر قابلیت های هوش مصنوعی همانند رهگیری پرتو نیز به ثبت تصاویر باکیفیت پشتیبانی می کنند. ظرفیت باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که با نسل قبلی تفاوتی ندارد. اما با دقت به قابلیت های اضافه شده انتظار می‌رود ناظر شارژذهی بهتر این گوشی باشیم.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها