فرایند طویل اراعه ویژن پرو در فروشگاه‌ها توسط بلومبرگ لو رفت

تکنا


به نظر می‌رسد اپل امه‌های اختصاصی‌ای را برای اراعه رسمی اپل ویژن پرو در نظر گرفته است. که اخیراً مارک گرمن از بلومبرگ در این باره انتشار کرده است جزئیات حرف های نشده‌ای را در رابطه نمایش این هدست در فروشگاه‌ها گفتن می‌کند. انگار اپل تصمیم دارد برای افزایش فروش این هدست اجازه منفعت گیری از این محصول را در فروشگاه‌ها به مردم بدهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطابق گزارش انتشار شده توسط بلومبرگ کارکنان فروشگاه اپل فرایند منفعت گیری از این محصول توسط مردم را با اسکن چهره کاربران همانند فیس آیدی اغاز خواهند کرد. افراد نیازمند به اصلاح بینایی نیز می‌توانند هدست را با پشتیبانی صدها لنز طبی و با منفعت گیری از نسخه مناسب خود آزمایش کنند. به حرف های گرمن فروشگاه‌ها موظف می باشند دموی ویژن پرو را تا ۲۵ دقیقه ادامه دهند. عکس‌ها و ویدیوهای سه بعدی از جمله ویدیوهای تهیه شده با آیفون ۱۵ پرو نیز در این فروشگاه‌ها مشاهده خواهد شد. این چنین ویژن پرو به گفتن جانشین آیپد و یا کامپیوتر با دیگر برنامه‌ها نیز آزمایش می‌بشود.

ادامه مطلب
سرنوشت Galaxy AI بعد از سال ۲۰۲۵ مبهم باقی مانده است

در این گزارش آمده است اپل با دقت به شکایت‌های مبنی بر سنگینی هدست بعد از منفعت گیری ۳۰ دقیقه‌ای بند راحت‌تری را برای آن طراحی کرده است. با وجود برنامه‌ریزی‌های گوناگون، اپل انتظار فروش بسیاری را برای این هدست ندارد. اکنون فقط ۸۰ هزار نسخه برای اراعه اولیه این دستگاه و ۵۰۰ هزار دستگاه برای اراعه کل سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مایکروسافت با مقصد رقابت بهتر با ChatGPT نام بینگ را به Copilot تحول داد

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها