برند کاویار از نسخه طلایی گلکسی اس ۲۴ اولترا با قیمت ۷۴ هزار دلار رونمایی کرد

برند کاویار از نسخه طلایی گلکسی اس ۲۴ اولترا با قیمت ۷۴ هزار دلار رونمایی کرد


مدل‌های لوکس گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط برند کاویار معارفه شد. این برند محصولات خود را با طراحی‌های دلنشین و قیمت‌های بالا اراعه می‌کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کاویار به گفتن تشکیل کننده محصولات لوکس با همین نام اخیراً از گوشی گلکسی اس ۲۴اولترا رونمایی کرده است که در آن از پوشش طلا منفعت گیری شده و قیمت آن نزدیک به ۷۴ هزار دلار است. یکی از مدل‌های این سری شامل مطرح اژدها است که زیاد دلنشین دقت می بود.

این برند سری تازه تلفنهای گلکسی اس ۲۴ اولترا را با نام دوره اژدها معارفه کرده است. طراحی‌های متنوع و لوکس برای گوشی پرچمدار تازه سامسونگ شامل یک مدل مهم با نام یونگ است که در آن یک اژدهای طلایی و ساعت یا همان توربیلون قرار دارد و قرار است با قیمت ۱۵ هزار دلار به فروش برسد. این شرکت محصول دلنشین خود را با منفعت گیری از طلای ۲۴ عیار در الگوی اژدها ساخته است این چنین محصول مورد نظر شامل سه ستاره الماسی با مقصد معارفه سامسونگ و یک توربیلون است.

ادامه مطلب
ژاپن فضانورد خود را با ماموریت آرتمیس ناسا به ماه می‌فرستد

در این کلکسیون طراحی‌های فرد دیگر نیز از گلکسی اس ۲۴ اولترا دیده می‌بشود که قرار است همه انها آنها با قیمتی نزدیک به ۹۰۰۰ دلار به فروش برسند. طراحی‌های گوناگون شامل عناصر فرهنگی شرقی، غربی و یا نمادگراییی‌های با ستاره‌ها است. در این کلکسیون یک مدل با نام Pure Gold نیز دیده می‌بشود که از طلا برای پوشاندن قاب عقب گوشی منفعت گیری شده است این محصول شامل ۸ الماس بوده و قیمت آن ۷۴۰۷۰ دلار است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها