شرکت eBay نزدیک به هزار نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند

شرکت eBay حدود هزار نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند


شرکت eBay اظهار کرده است که ۹ درصد از کارمندان همه‌زمان خود، یعنی نزدیک به ۱۰۰۰ نفر را اخراج می‌کند. این چنین این عمل، آغازگر تعدیل نیرو در این شرکت محسوب می‌بشود و eBay تعداد نامشخصی از پیمانکارانش را نیز طی ماه‌های آینده اخراج خواهد کرد. eBay از امروز این اخراج‌ها را اغاز می‌کند.

بر پایه گزارش ورج، eBay به‌رغم سود ۱.۳ میلیارد دلاری در سه‌ماهه قبل خبرداد که نیاز به تحول دارد. «جیمی یانونه»، مدیرعامل این شرکت می‌نویسد که کارهای بیشتری برای مطمعن از پیروزی خود می‌توان انجام داد و استدلال می‌کند که eBay باید «هشیارتر» باشد تا سریع تر تصمیم بگیرد و رشد طویل‌زمان و پایدار داشته باشد.

بااین‌حال، eBay می‌گوید که استخدام‌های زیاد و پرسرعتی داشته است. شرکت‌های فناوری در سال‌های تازه از این بهانه برای توجیه تعدیل نیروهای خود منفعت گیری کرده‌اند. eBay استدلال می‌کند: «با آنکه ما درحال پیشرفت هستیم، اما تعداد کل کارمندان و هزینه‌ها از رشد کسب‌وکار ما زیاد تر است.»

ادامه مطلب
امکان تبدیل پلاک منطقه آزاد به ملی فراهم شد؛ واردات خودروهای دست‌دوم از منبع های داخلی

eBay و اخراج ۹ درصد از کارمندان همه‌زمان خود

eBay در نامه‌ای که به برخی از کارکنانش فرستاده است، ضمن اشاره به پیشرفت در طی ماه‌های قبل، می‌گوید که ۹ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند. بر پایه متن این نامه، این شرکت علاوه‌بر روبه رو با فشارهای خارجی همانند مشکلات اقتصادی کلان با مشکل فرد دیگر نیز دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ به حرف های eBay تعداد کل کارمندان و هزینه‌ها از رشد کسب‌وکار آن پیشی گرفته است. eBay برای رسیدگی به این نوشته، درحال اجرای تغییرات سازمانی است.

این شرکت از همه کارکنان ایالات متحده خود خواست کرده که در ۲۴ ژانویه (۴ بهمن‌ماه) در خانه کار کنند تا فضا و حریم خصوصی برای مکالمات با افرادی که اخراج خواهد شد، فراهم گردد.

ادامه مطلب
Игры Казино Играй желающим Или На подлинные Деньги

در چند زمان تازه، چندین شرکت حوزه فناوری نیروهای خود را اخراج کرده‌اند. گوگل اظهار کرده که در سال ۲۰۲۴ به اخراج‌های خود ادامه می‌دهد. آمازون نیز در قسمت‌های گوناگون خود این چنین رویه‌ای پیش گرفته است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها