تعبیر خواب سکس؛ ریشه‌یابی ۱۰ خواب سکسی رایج

تعبیر خواب سکس BDSM


دیدن خواب سکس اتفاقی رایج است که امکان پذیر برای هر فردی اتفاق بیفتد. این دست خواب‌ها لزوما مربوط به صمیمیت جنسی نیستند و معنی عمیق‌تری دارند. برای مثال امکان پذیر نشانه تمایل شما به ربط عمیق‌تر با آن فرد یا تمایل به پیروی خصلت‌ها و ویژگی‌های اخلاقی او باشند. در این مقاله، درمورد تعبیر خواب سکس می‌خوانید و با رایج‌ترین رؤیاهای جنسی آشنا می‌شوید.

انواع خواب سکس

رابطه جنسی شکل‌های مختلفی دارد (از بوسیدن و بغل‌کردن گرفته تا نوازش و معاشقه) و در رؤیا هم به شکل‌های گوناگون ظاهر می‌بشود. امکان پذیر در خواب فقط «بخواهید» که با فردی سکس کنید، به فردی «نظر» رابطه جنسی بدهید یا «خیال» رابطه با فردی را در سر بپرورانید. این چنین امکان پذیر دست‌به‌کار شوید و رابطه را چه در خلوت و چه در ملأعام برقرار کنید. رؤیای خودارضایی هم زیرمجموعه انواع خواب سکسی است که برای عده‌ای اتفاق می‌افتد.

تعبیر خواب سکس کردن

رؤیاهای شبانه طبق معمول نمادین و انتزاعی می باشند، اما لزوما آینه ضمیر ناخودآگاه ما نیستند و نمی‌توان از آنها نتیجه‌ خاصی گرفت مگر آنکه از مرز احتلام بگذرند و با رفتارهای فیزیکی مربوط‌ به آمیزش جنسی در خواب به سکسومنیا تبدیل شوند که یکی از رایج‌ترین اختلالات خواب است. در این قسمت، تعبیر شکل‌های گوناگون سکس در خواب را گفتن می‌کنیم.

۱. تعبیر خواب رابطه نامشروع با غریبه

به‌امید خوابی آرام پلک روی هم می‌گذارید و چند ساعت سپس مشغول رابطه با غریبه‌ای هستید که هیچ زمان او را ندیده‌اید! برای مثال امکان پذیر شب قبل از سفر کاری، خواب ببینید که با مهماندار هواپیما یا یکی از مسافران رابطه نامشروع برقرار کرده‌اید. در این حالت، تعبیر خواب سکس استرس و نگرانی شما بابت سفر فرداست و آن غریبه‌ آرام به گمان زیاد نماد شجاعت و قدرتی باشد که تصمیم دارید در این سفر داشته باشید.

ادامه مطلب
تخصص تغذیه چیست و متخصص تغذیه کیست؟ بازدید ماموریت های دکتر تغذیه_رنگو
آخرین مطالب

۲. تعبیر خواب رابطه نامشروع با مدیر یا دبیر

این رؤیا معنایش تمایل فرد به برقراری رابطه جنسی با رئیس در محل کار یا با دبیر در مدرسه نیست! این خواب‌ها یعنی شما دوست دارید برخی از ویژگی‌های برجسته این افراد را داشته باشید؛ همانند هنگامی معلم باهوشی دارید و آرزو می‌کنید مقداری تیزهوش‌تر باشید یا مدیر قاطعی دارید و دوست دارید این قاطعیت را در خود نیز ببینید. اگرچه این خواب صبح روز سپس وجود در کلاس درس یا محیط کار را مقداری ناخوشایند می‌کند، طبق معمول طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

۳. تعبیر خواب سکس BDSM

این دست خواب‌ها را مقداری جدی‌تر بگیرید. اگر چشم روی هم می‌گذارید و خواب رابطه جنسی خشونت‌آمیز می‌بینید، این هشدار ضمیر ناخودآگاه است که می‌کوشد بگوید باید تسلط بیشتری روی زندگی داشته باشید یا بالعکس، ساده‌تر بگیرید و افسار زندگی را مقداری شل کنید.

۴. تعبیر خواب رابطه جنسی با همسر

دیدن خواب رابطه جنسی با همسر نه گناه است و نه نادرست، بلکه صمیمیت بین زن و مرد را مشخص می کند و امکان پذیر نماد زندگی زناشویی شاد و سعادتمندانه باشد. این چنین اگر مدتی است با همسرتان رابطه نداشته‌اید، تعبیر خواب سکس با همسر را می‌توان تمایل شما به فعالیت جنسی دانست. یقیناً اگر اخیرا مشکلاتی ذهنتان را دچار کرده است، احتمالا این خواب به سود مالی و حل این مشکلات نیز اشاره کند.

ادامه مطلب
فواید کمک به دیگران برای سلامتی جسم و روان

۵. تعبیر خواب نزدیکی با همسر در وجود دیگران

این خواب هم یکی از رایج‌ترین خواب‌ها است که عده بسیاری می‌بینند و به‌جستوجو تعبیر آن می‌گردند. خواب سکس با همسر در وجود دیگران احتمالا حاکی از آرزوی شما برای داشتن رابطه پایدار و متین در محیط اجتماعی باشد یا به تمایل شما برای اشتراک‌گذاری لحظات خوش زندگی مشترک با دیگران اشاره کند. این خواب این چنین امکان پذیر از تفاهم و دوستی زیاد زن و شوهر در آن بازه وقتی سرچشمه بگیرد.

۶. تعبیر خواب سکس و خیانت

اگر از زیگموند فروید بپرسیم، او معتقد است رؤیای شبانه ما بیانگر خواسته‌های ماست و آرزویی که در بیداری جرئت اعتراف به آن را نداریم، شب‌ها در خواب جامه تحقق می‌پوشد و دستمان را حداقل پیش خودمان رو می‌کند. اما از آن زمان به‌سپس، دانشمندان پیشرفت‌های بسیاری در عرصه تعبیر سکس در خواب داشته‌اند و می‌توان او گفت تعبیر خواب سکس و خیانت لزوما نشانه تمایل فرد به خیانت نیست.

یقیناً اگر خواب خیانت همسرتان را می‌بینید، به گمان زیاد از حس رها‌شدگی رنج می‌برید یا با مشکل مطمعن از‌دست‌رفته دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید.

۷. تعبیر خواب رابطه نامشروع با افراد مشهور

افراد مشهور که تصویرشان را هر روز در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، به‌راحتی پا به رؤیای شبانه ما می‌گذارند. برخی از این خواب‌ها شیطنت‌آمیزند و رنگ‌وبوی فانتزی جنسی دارند. اگر در دنیای واقعی طرف‌دار آدمی مشهور هستید، امکان پذیر درمورد آن شخص خواب سکسی هم ببینید. اما اگر نه طرف‌دارش هستید و نه از نظر ظاهری برایتان جذابیتی دارد، احتملا ویژگی مثبتی دارد که دوست دارید شما هم داشته باشید.

ادامه مطلب
عفونت چشم کودکان ، علائم عفونت، دلایل و درمان آن

۸. تعبیر خواب سکس کردن با دوست

یکی از آزاردهنده‌ترین خواب‌ها رؤیای سکس با دوست صمیمی است. هنگامی از این چنین خوابی چشم باز می‌کنیم، نه‌تنها حس شرمندگی همه وجودمان را فرا گرفته است، بلکه با شگفتی از خود می‌پرسیم «مگر تمایلی به این آدم دارم؟» درحالی‌که تعبیر خواب سکس با دوست صمیمی داشتن میل جنسی به او نیست. به گمان زیاد این دوست خوب ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد که شما در ذهنتان تحسین می‌کنید و همین تحسین و قبول ذهنی عرصه‌ساز این چنین خوابی شده است.

۹. تعبیر خواب رابطه نامشروع با اعضای خانواده

این رؤیای شگفت به ربط ذهنی و روانی شما با آن فرد و ماهیت این ربط اشاره می‌کند. احتمالا خواهر، برادر یا پسرعموی شما ویژگی یا استعدادی داشته باشد که ناخودآگاه به آن حسادت می‌کنید و در بیداری از این حس حسادت بی‌خبرید. یقیناً نباید تکذیب کرد که روابط خانوادگی در سال‌های ابتدایی زندگی بر تمایلات جنسی فرد در بزرگ‌سالی تاثییر می‌گذارند. بعضی اوقات اوقات این تأثیرات در رؤیاهای جنسی منعکس خواهد شد.

۱۰. رؤیای رابطه جنسی در ملأعام

تعبیر خواب سکس در ملأعام را می‌توان دلهره و اضطراب فرد از وجود در وضعیتی بغرنج دانست. این چنین امکان پذیر فرد بخواهد در نوشته خاصی دقت اطرافیان را به خود جلب کند. این نوع خواب سکس هم زیاد رایج است و زیاد تر از آنکه در ملأعام‌بودن آن اهمیت داشته باشد، شخصی که در خواب با او نزدیکی دارید مهم است. به گمان زیاد مجذوب ویژگی‌های شخصیتی این فرد شده‌اید.

نظریه رؤیاها

دریم کچر - نظریه رویاها

نظریه‌های خواب و‌ رؤیا بازتاب تحقیقات درمورد ربط رؤیا با مسائل زندگی واقعی می باشند. بر پایه این نظریه‌ها، می‌توانیم به علت تکرار مضامین گوناگون همانند رابطه جنسی در خواب شبانه پی ببریم. دقت کنید که این نظریه‌ها با قطعیت نمی‌گویند رؤیای ما بازتاب دقیقی از خواسته‌های ماست و فقط مقدار استرس یا لحاظی از نگرش ما به یک فرد را منعکس می‌کنند.

ادامه مطلب
تعبیر خواب خیانت؛ چرا خواب خیانت می‌بینیم؟

۱. نظریه تداوم

نظریه تداوم بر این مبنا است که نحوه فکر و عمل افراد در رؤیا، در امتداد زندگی واقعی آنهاست. به همین خاطر است که زیاد تر خواب‌های ما حول افراد آشنا می‌گردد و کمتر شامل غریبه‌ها است. حتی در پژوهشی اثبات شد که عکس العمل آدم‌ها به یک اتفاقات در خواب با عکس العمل آنها به همان اتفاقات در بیداری هم‌خوانی دارد. بر پایه این نظریه، خواب سکس هرچقدر هم دور از ذهن و غیرواقعی باشد، احتمالا با تمایل تماشاگر خواب به آن شخص در بیداری مطابقت داشته باشد.

۲. نظریه عدم تداوم

نظریه عدم تداوم درمورد خواب‌های شگفت است؛ همانند هنگامی فرد خواب سکس با همکار یا رئیسش را می‌بیند درحالی‌که در بیداری به این نوشته فکر هم نکرده است. محققان با گفتن نظریه عدم تداوم، به تمایل مغز برای تثبیت خاطرات قدیمی و ادغام آنها با خاطرات تازه اشاره می‌کنند. برخی از آنها اعتقاد دارند این رؤیاها به الگوهای تکرارشونده در زندگی روزمره اشاره دارند که فرد باید هرچه سریعتر برای تحول آنها قدمی بردارد.

ادامه مطلب
دوپامین دیتاکس؛ چطور فعالیت‌‌های اعتیادآور را کنار بگذاریم؟

آیا راهی برای کنترل خواب سکس هست؟

اگر خواب سکسی برایتان آزاردهنده است، چند ترفند خوب برای مهار این نوع رؤیاهای شگفت در اختیارتان می‌گذاریم:

  • تمرین مهار استرس: اگر خواب رابطه جنسی با تپش قلب و ناراحتی خاطر همراه است، نظر می‌کنیم با تمرین‌های مدیریت استرس سلامت جسم و روح و کیفیت خوابتان را بهبود بدهید.
  • شفای کودک درون: اگر همیشه درمورد فرد خاصی رؤیای جنسی می‌بینید، به گمان زیاد چیزی در درونتان صدمه دیده و درمان نشده است. با دقت به نیازهای کودک درون می‌توانید دفعات رؤیای جنسی را به‌مرور کمتر کنید.
  • ارگاسم قبل از خواب: تعبیر خواب سکس احتمالا «نیاز بدن به ارگاسم و تخلیه» باشد. داشتن رابطه جنسی قبل از خواب نیاز جنسی را از ذهن پاک می‌کند.
  • شنا با جریان آب: همیشه جستوجو جلوگیری از این خواب‌ها نباشید. بعضی اوقات هم از آنها لذت ببرید. رؤیای جنسی نه برای ذهن و روح ما زیان اور است و نه مایه شرمندگی است.

این خواب‌ها چه‌موقع دلواپس‌کننده خواهد شد؟

خواب سکس به هر شکل و با هر شدتی در زیاد تر موارد دلواپس‌کننده نیست، اما اگر به هر دلیلی برایتان آزاردهنده است یا خاطرات سرکوب‌شده‌ای را یادتان می‌آورد، ملزوم است برای مقابله با آنها قدمی بردارید. مراجعه به دفتر مشاوره و درمیان‌گذاشتن این نوشته با درمانگری که بتواند ریشه رؤیای جنسی را اشکار کند، شروعی عالی است. حتی اگر سخن‌زدن درمورد خواب سکس در وجود شخص دیگر برایتان سخت است، می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین یا صوتی منفعت ببرید.


فروشگاه چطور - مجموعه صوتی زبان بدن


به پشتیبانی زبان بدن، ناگفته‌ها را بگویید و بشنوید






منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها