مشخصات کلیدی مربوط به دوربین‌های شیائومی ۱۴ اولترا پیش از رونمایی آشکار شد

مشخصات کلیدی مربوط به دوربین‌های شیائومی ۱۴ اولترا پیش از رونمایی فاش شد


شیائومی تصمیم دارد گوشی پرچم‌دار ۱۴ اولترا را به زودی معارفه کند. اکنون پیش از معارفه رسمی برخی از مشخصات مربوط به دوربین‌های این تلفنهای پرچمدار توسط یک منبع قابل مطمعن آشکار شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ۱۴ اولترا همراه با سری بد ۷ شیائومی به گمان زیادً در آوریل ۲۰۲۴ به طور رسمی معارفه خواهد شد. در حالی که این شرکت خود را برای معارفه پرچمدار بعدی خود آماده می‌کند برخی از مشخصات دوربین این گوشی آشکار شده است.

یک منبع در ایکس به نام Zionsanvin خبرداد این غول چینی از ماژول دوربین دایره‌ای برای گوشی پرچمدار بعدی خود منفعت گیری خواهد کرد. این چنین این ماژول شامل یک لنز کروی است و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی با محدوده دیافراگم متغیر در آن به گفتن دوربین مهم قرار دارد.

ادامه مطلب
پژوهشگران چینی با منفعت گیری از لیزر یک ساعت نوری بدون اشتباه ساختند

مطابق اطلاعات گفتن شده دوربین مهم دستگاه همراه با یک لنز تله فوتو پریسکوپی ۱۲۰ میلیمتری است که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده مربوط به این دوربین‌ها دیده می‌بشود. این چنین چهار بریدگی برای سنسورهای دوربین و فلش ال ای دی در این تصاویر وجود دارد. پرچمدار بعدی شیائومی به گمان زیادً به قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز تجهیزاست. چون در پلتفرم‌های صدور گواهینامه از قبیل BIS و EEC به این قابلیت اشاره شده است. این چنین گمان دارد شیائومی ۱۴ اولترا به دوربین زیر نمایشگر نیز تجهیزباشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پیش بینی تحلیلگر معروف اپل از کاهش تقاضا برای مک بوک



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها