اپ Arc Search معارفه شد؛ ترکیبی از موتور جستجو، مرورگر و هوش مصنوعی

اپ Arc Search معرفی شد؛ ترکیبی از موتور جستجو، مرورگر و هوش مصنوعی


شرکت The Browser یک اپلیکیشن تازه به نام Arc Search برای iOS انتشار کرده است. این برنامه چندکاره با منفعت گیری از هوش مصنوعی نتایج بهینه‌ای را به شما مشخص می کند. اپلیکیشن Arc Search همه صفحات وب، از شبکه‌های اجتماعی تا سایت‌های خبری را جستجو می‌کند و چکیده‌ای سودمند از اطلاعات مدنظرتان را در اختیار شما می‌گذارد.

بر پایه گزارش ورج، هنگامی در این اپلیکیشن عبارتی می‌نویسید، می‌توانید روی گزینه «Browse for me» کلیک کنید تا آرک سرچ با پشتیبانی هوش مصنوعی جوابی ساده و سودمند به شما بدهد. یقیناً این ویژگی تا این مدت نقص‌هایی دارد، اما به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن احتمالا بتواند دنیای موتورهای جستجو را با هوش مصنوعی منقلب کند. هنگامی که از این قابلیت منفعت گیری می‌کنید، در پایین جواب‌های هوش مصنوعی می‌توانید به لینک مطالب گوناگون نیز دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
تشخیص دیابت با بررسی تنها 10 ثانیه از صدای شما توسط هوش مصنوعی

به گفتن مثال، با جستجوی «چطور لاستیک ماشین را عوض کنیم»، Arc Search صفحه‌ای اراعه می‌کند که دارای قسمت‌هایی شامل مرحله های معاوضه لاستیک، عمل های ایمنی، ابزارهای ملزوم و نصب چرخ یدکی با لینک‌هایی برای مطالعه زیاد تر است.

اپلیکیشن Arc Search؛ مرورگری با هوش مصنوعی

صفحات وب Arc Search همیشه منبع های و لینک‌ها را ذکر نمی‌کند، اما دارای بخشی به نام «Dive Deeper» در پایین صفحه است تا کاربران بتوانند بازدید کنند که آیا اطلاعاتی که به آن‌ها تحویل داده می‌بشود معتبر است یا خیر. علاوه‌براین، یک حالت Reader نیز این مرورگر دارد که برای خواندن مقالات، اطلاعات اضافی را از وب‌سایت‌ها پاک می‌کند. این چنین برای داشتن یک محیط کاربری خلوت‌تر، Arc Search تب‌ها را بعد از یک دوره تعریف‌شده توسط کاربر بایگانی می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
Пин Ап Pin Up Зеркало Рабочее в Сегодня Официальный Сай

این اپلیکیشن از چند مدل‌ هوش مصنوعی از جمله مدل‌های OpenAI منفعت گیری می‌کند. و در قیاس با کوپایلوت و Perplexity.AI که فقطً چت‌بات می باشند، محیط کامل‌تری را برای کاربر فراهم می‌کند. این چنین در این اپلیکیشن می‌توان از دیگر موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ منفعت گیری کرد.

Arc Search به‌صورت رایگان در اپ استور در دسترس است و به iOS 16 یا جدیدتر نیاز دارد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها