تشبیه اراعه هدست ویژن پرو به زمان اراعه اولین آیفون اپل

تشبیه عرضه هدست ویژن پرو به زمان عرضه اولین آیفون اپل


مدیرعامل اپل اراعه هدست ویژن پرو را به اراعه اولین آیفون در سال‌های قبل تشبیه کرد. اپل ۹ سال بعد از تشکیل اولین اپل واچ بار دیگر یک محصول تازه به بازار اراعه کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اولین هدست حقیقت افزوده خود را در روز جمعه به بازار اراعه کرد و اکنون مدیرعامل این شرکت طی اعلامیه‌ای به کارمندان خود این شرکت را در اغاز عصر جدیدی دانسته و اراعه اولین هدست را نیز به اراعه اولین آیفون در ۱۷ سال پیش تشبیه کرده است.

مطابق گزارشی که بلومبرگ در این باره انتشار کرده است تیم کوک اراعه اولین هدست اپل به نام ویژن پرو را شبیه دستگاه‌های قبلی از جمله آیفون دانسته و ضمن قیاس این ۲ خبرداد هدست جاری نیز قرار است به دیگر مجموعه محصولات پیشگامانه این شرکت اضافه بشود.

ادامه مطلب
اپل در سکوت خبری به گسترش آیفون ارزان قیمت ادامه می‌دهد

تیم کوک در یادداشت خود به کارمندان این شرکت نوشته است: دو هفته پیش مراسم چهلمین سالگرد مک می بود و ما آن را جشن گرفتیم. مک توانست به گفتن یک دستگاه انقلابی جهان را منقلب کرده و دهه‌ها نوآوری را به ارمغان می‌آورد. معارفه آیپاد نیز علتشد تا یک شبه هزاران آهنگ در اختیار مشتریانمان قرار بگیرد. همینطور عرصه آیفون نیز روزی می بود که به گفتن یک محصول خاص آن را معارفه کردیم و در آن زمان نمی‌دانستیم که چه مقدار می‌تواند روی زندگی روزمره موثر باشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل کار روی ۴ هدست حقیقت ترکیبی تازه را اغاز کرده است

تیم کوک به اپل واچ که می‌تواند نجات دهنده کاربران گوناگون باشد نیز اشاره کرد و خبرداد اکنون هدست اختصاصی پرو نیز قرار است به این لیست مدام و علتباز تعریف فناوری بشود.

یقیناً محبوبیت هدست اختصاصی پرو نمی‌تواند همانند دستگاه‌های قبلی اپل باشد. یکی از دلایل آن نیز قیمت ۳۴۰۰ دلاری آن است. با وجود این تا این مدت می‌توان آن را یک محصول انقلابی به شمار آورد. اپل از زمان معارفه هدست تا بحال توانسته بالغ بر ۱۸۰ هزار هدست را پیش فروش کند که مبلغ آن بیشتر از ۶۰۰ میلیون دلار است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها