سرنوشت Galaxy AI بعد از سال ۲۰۲۵ مبهم باقی مانده است

سرنوشت Galaxy AI پس از سال ۲۰۲۵ مبهم باقی مانده است


تا این مدت اشکار نیست سامسونگ چه تصمیمی برای Galaxy AI برای سال ۲۰۲۵ به سپس دارد.مدیر عامل قسمت موبایل این شرکت به نام تی ام رو اخیرا در رابطه او گفت و گو مالی Galaxy AI سخن بگویید کرده است. پیش از این سامسونگ اظهار کرده می بود قابلیت های مربوط به Galaxy AI تا سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد می بود. با سخن بگویید های تازه با نظر می رسد تا این مدت تصمیمی برای آینده Galaxy AI گرفته نشده است.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گمان زیاد سامسونگ در آینده ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را به طور اشتراک پولی اراعه خواهد کرد. تی ام رو خبرداد تا آخر سال جاری میلادی نزدیک به ۱۰۰ هزار دستگاه به قابلیت های Galaxy AI تجهیزخواهند شد.

ادامه مطلب
محققان از شبیه ساز ابررایانه‌ای برای بررسی جزئیات تکامل کیهان استفاده می‌کنند

در گزارش فرد دیگر نیز مدیرعامل سامسونگ موبایل خبرداد با وجود اندوخته گذاری عظیم برای گسترش Galaxy AI قابلیت های آن تا سال ۲۰۲۵ برای کاربران رایگان است. یقیناً تا این مدت به سوال کاربران در رابطه آینده این ویژگی جواب داده نشده است. علت آن هم این است که تا این مدت سامسونگ جواب قطعی برای این سوال ندارد. تی ام رو نیز خبرداد تا این مدت آینده مالی Galaxy AI توسط سامسونگ اشکار نشده است.

وی خبرداد: مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده نیازهای مختلفی از طریق قابلیت های هوش مصنوعی رفع می‌بشود و کاربرانی نیز وجود دارند که از منفعت گیری رایگان این قابلیت راضی می باشند. این چنین مشتریانی نیز وجود دارند که قابلیت های قوی تری از هوش مصنوعی را بخواهند و برای آن ها پول پرداخت کنند. همه این موارد در تصمیم گیری های آینده مورد نظر قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ناسا آخر کار هلیکوپتر نبوغ در مریخ را تایید کرد
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها