انتشار کردن ویدیوی کالبد شکافی ویژن پرو پیچیده‌ترین سخت‌افزار تاریخ اپل را مشخص می کند

انتشار ویدیوی کالبد شکافی ویژن پرو پیچیده‌ترین سخت‌افزار تاریخ اپل را نشان می‌دهد


ویدیویی که از کالبد شکافی هدست ویژن پرو اپل توسط وب سایت iFixit انتشار شده است مشخص می کند اپل در ساخت این هدست از پیچیده‌ترین سخت‌فزارها منفعت گیری کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بعد از ورود هدست اپل ویژن پرو به بازار کارشناسان iFixit ویدیویی از کالبد شکافی این هدست ۳۵۰۰ دلاری انتشار کردند که به کالبد شکافی اپل ویژن پرو شهرت دارد.

در ویدیویی که مربوط به کالبد شکافی این هدست است قطعات داخلی گوناگون آن از جمله سنسورها دوربین‌ها و فن‌ها قابل مشاهده خواهد می بود. در این وب سایت گفتن شده است باز کردن و تعمیر این هدست چندان آسان نبوده و امکان پذیر دستگاه صدمه ببیند. یقیناً جدا کردن کابل‌های اتصال به شارژر چندان دشوار نبوده و به ابزار پیشرفته نیز نیاز نیست. اما باز کردن هدست دشوارتر بوده و برای این کار باید یک سشوار صنعتی پیچ گوشتی گوناگون و اهرم‌های مخصوصی برای جداسازی قطعات داشته باشید.

ادامه مطلب
اپل از مودم اختصاصی 6G برای تلفنهای آیفون تازه منفعت گیری خواهد کرد

کالبد شکافی انجام شده مشخص می کند قابلیت EyeSight در این هدست از یک پوشش لنتیکولار قرار داشت با دقت به قابلیت نشان دادن اطراف به کاربر می‌تواند حالت سه بعدی را برای عکس چشم او تشکیل کند. این چنین در این ویدیو قطعات گوناگون هدست به طور لایه به لایه باز شده و همه پیچ‌ها و کانکتورهای آن نیز مشاهده می‌بشود. با دقت به این ویدیو و قطعات اشکار شده به نظر می‌رسد تعمیر این دستگاه زیاد دشوار باشد. این چنین این وب سایت بعد از انتشار کردن این ویدیو خبرداد این محصول یکی از پیچیده‌ترین سخت‌افزارهای تاریخ اپل محسوب می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
۳ میلیارد دستگاه در سراسر دنیا مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون هستند

مدیرعامل iFixit نیز در شبکه اجتماعی ایکس در پست خود خبرداد امکان اراعه همه مباحث مربوط به قطعات سخت‌افزاری هدست اپل در یک ویدیو به طور کامل مقدور نیست. به همین علت قرار است برای نشان دادن دقیق‌تر اجزای این دستگاه ویدیوی فرد دیگر تهیه و انتشار بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها