عضویت در بلو اسکای بدون نیاز به دعوتنامه انجام می‌بشود

عضویت در بلو اسکای بدون نیاز به دعوتنامه انجام می‌شود


بعد از یک سال از فعالیت بلو اسکای اکنون کاربران می‌توانند برای ثبت نام بدون دعوتنامه در این پلتفرم عمل کنند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که یک سال از راه اندازی اپلیکیشن بلو اسکای می‌گذرد ثبت نام آن تنها با منفعت گیری از دعوتنامه توسط دیگر کاربران امکان داشته است. این پلتفرم خبرداد کاربران می‌توانند بدون نیاز به دعوتنامه در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده و از آن منفعت گیری کنند. تعداد کاربران این پلتفرم اکنون به ۳ میلیون کاربر رسیده و رقابت جدی‌تری را برای جذب کاربران نسبت به ایکس و تردز اغاز کرده است.

این شبکه اجتماعی در وبلاگ خود پستی را انتشار کرده و در آن خبرداد از این بعد سیستم ثبت نام با پشتیبانی دعوتنامه به طور کامل حذف شده و با مقصد رشد هرچه زیاد تر کاربران و مدیریت آنها قرار است در آینده قابلیت‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ادامه مطلب
ساخت نوعی جلیقه برای تصویربرداری از قلب

جک رابر مدیرعامل بلو اسکای در گزارشی خبرداد در طول سال قبل تلاش شد تا نسبت به زیرساخت‌های مبنایی و ظرفیت‌های مدیریت محتوا بازدید‌هایی انجام گیرد. اکنون این پلتفرم آماده بوده و در ادامه ماه جاری برچسب گذاری شخص ثالث قابلیت فدریشن در آن فعال خواهد شد بدین ترتیب افراد می‌توانند سرویس‌های مدیریتی شخصی‌سازی شده را به اجرا درآورد.

این قابلیت در بلو اسکای به کاربران پشتیبانی می‌کند تا به طور آزادتر و شخصی‌سازی شده به پلتفرم دسترسی داشته باشند. مطابق ادعای بلو اسکای اکنون کاربران امکان انتخاب خود را داشته و دیگر قوت انتخاب در اختیار شرکت‌های خصوصی یا الگوریتم‌های مخفی نخواهد می بود.

ادامه مطلب
هدست ویژن پرو فاقد باند فوق عریض و فناوری وای فای ۷ است

بلو اسکای در سال ۲۰۱۹ توسط جک دورسی بنیانگذار اسبق توییتر کار خود را اغاز کرد. در آن زمان مقصد از اغاز به کار پروژه بلو اسکای تشکیل پروتکل اجتماعی باز برای تبدیل شدن به تعامل های عمومی بوده است. در سال ۲۰۲۱ نیز بلو اسکای با تبدیل شدن به یک شرکت جدا گانه هم چنان به مراودات مالی خود با توییتر ادامه داده می بود. اما بعد از ورود ایلان ماسک به توییتر این مراودات نیز کاملاً قطع شدند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها