اکستریم VX؛ هم کلاس جت شخصی

اکستریم VX


تا این مدت یک هفته از رونمایی رسمی پرچمدار تازه مدیران ماشین نگذشته که دقت تعداد بسیاری از علاقمندان ماشین به اکستریم VX دلنشین و باکیفیت جلب شده است.

بازدید‌های نمایندگی ۷۷۷ مدیران ماشین مشخص می کند، به فاصله کوتاهی بعد از وجود برند تازه اکستریم XTRIM در اتو اکسپو تهران و رونمایی باشکوه مدل VX در هتل استقلال، جست‌و‌جو در فضای مجازی برای یافتن اطلاعات زیاد تر درمورد این ماشین دلنشین و قشنگ، شدت گرفته است.

کمپانی چری با معارفه برند تازه اکسید (EXEED) که در ایران با نام تجاری اکستریم فعالیت می‌کند، همان راهی را در پیش گرفته که چند سال قبل تویوتا با لکسوس، نیسان با اینفینیتی و هوندا با اَکیورا اغاز کردند.

اکستریم VX

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نور و صدا می‌توانند عوارض آزاردهنده شیمی درمانی را از بین ببرند

در واقع اکستریم زیرشاخه لوکس و برتر چری برای وجود در بازارهای جهانی است. با یک جست‌و‌جوی ساده می‌توان دریافت که در همین یکی دو سال تازه برند اِکسید یا اِکستریم با چه شدت خیره‌کننده‌ای راهی بازارهای لوکس‌پسند دنیا شده و با دقت به قیمت رقابتی آن، توانسته در کشورهای ثروتمند اطراف ایران جای خود را باز کند.

همین اکنون در امارات متحده عربی، عربستان و حتی مصر، برند تازه چری در ویترین شوروم‌های قشنگ واقع در بهترین خیابان‌های شهرهای بزرگ همانند دوبی یا ریاض، می‌درخشند. این روزها و در اوج مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا نیز شوروم مهم اکسید در شهر دوحه سرزمین قطر مورد دقت تماشاگران پرتعداد از نقاط گوناگون آسیا قرار گرفته است.

اکسید یا همان اکستریم یقیناً در نمایشگاه ژنو امسال که در دوحه برگزار شد نیز نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرد در حالی که غول‌ها خودروساز جهان نیز در این موتور شو مشهور وجود داشتند.

ادامه مطلب
اپل نیز بعد از سامسونگ به جستوجو اضافه کردن هوش مصنوعی به آیفون ۱۶ است

به این علت از وجود اکسید در اروپا و آمریکا در آینده نزدیک نباید شگفتی کرد…

همزمان در تهران نیز اکستریم در یک خوشامدگویی شکوهمند و پر از رنگ و نور در هتل استقلال، وجود خود را در بازار ایران رسما خبرداد و گفتن لوکس‌ترین، نیرومندترین و زیباترین شاسی‌بلند ساخت سرزمین را از آن خود کرد.

در این مراسم محمد رضا گلزار نیز به گفتن سفیر برند اکستریم و مالک اولین نسخه آن روی صحنه رفت و بمب خبری صنعت ماشین در بهمن ماه شد.

به شدت، در نمایشگاه ماشین تهران نیز سالن مدیران ماشین و غرفه اکستریم، محلی برای وجود پرتعداد بازدیدکنندگان اتو اکسپو شد که می‌خواستند این ماشین قشنگ و رویایی را از نزدیک ببینند و آینده را با سرانگشتان خود لمس کنند.

در غرفه اکستریم، درهای مدل باوقار و پرتجمل VX، به روی مردم باز می بود و تعداد بسیاری از خانواده‌ها کیفیت، ابهت و امکانات بی‌آخر این شاسی‌بلند فول‌سایز جادار را بدون واسطه و به شکل زنده حس کردند.

ادامه مطلب
دوربین جدید مشترک آژانس فضایی اروپا و ناسا برای ثبت اکتشافات ماه در حال توسعه است

مشخصات فنی اکستریم VX

مشخصات فنی و تکنیکی اکستریم VX، به قدری پُر پیمان و مفصل است که نقل کردن آن برای علاقمندان، چندین دفعه نفس مسئولان غرفه را گرفت، با این حال ذوق و شوق دوستداران ماشین، خصوصا نسل جوان برای زیاد تر دانستن از این جِت شخصی پر زرق و برق، را می‌شد در نگاه مشتاق آنها تماشا کرد.

اکستریم VX یک ماشین در کلاس اس‌یو وی فول سایز است که قرار است به زودی تشکیل آن در سرزمین اغاز بشود و روی آن پلاک غرورانگیز «ساخت ایران» قرار گیرد. بخشی از بازار را نشانه گرفته که تا کنون در اختیار نام‌های بزرگ جهان بوده اما اکستریم آماده رقابت با غول‌هایی چون تویوتا، هیوندای، کیا و حتی مرسدس است.

گارانتی ماشین اکستریم VX

این ماشین گارانتی ۷ ساله را به گفتن یک ضمانت قوی اراعه می‌کند و با دقت به گستردگی خدمات بعد از فروش در سرزمین، دغدغه‌های مشتریان را به خوبی جواب خواهد او گفت.

ادامه مطلب
هزینه کاشت دندان جلو چطور تعیین می شود_رنگو

طراحی داخلی اکستریم VX

اکستریم VX

لمس کیفیت در این ماشین از همان لحظه ورود به داخل کابین آن رخ می‌دهد و با نشستن روی صندلی‌های بزرگ چرمی لطیف، روشن شدن مانیتور کهکشانی و استشمام رایحه منحصر به فرد اکستریم، خون را در همه رگ‌های بدن به جریان می‌اندازد.

کامپیوتر قوی اکستریم VX از طریق حواس پنجگانه با سرنشین ربط برقرار می‌کند و گوش به فرمان راننده و دیگر سرنشینان است. تعداد بسیاری از امکانات رفاهی اکستریم VX را می‌توان از طریق فرمان صوتی به کار انداخت. کافی است آنچه دلتان می‌خواهد به زبان بیاورید و لذت رانندگی یا حتی تماشای مسیر را بچشید.

کیفیت صوت و عکس در کابین اکستریم VX و شدت پردازش آن خیره‌کننده است و انگار رویاها به حقیقت می‌رسند.

طراحی خارجی ماشین اکستریم وی ایکس

بیرون از کابین هم موتور و سیستم انتقال قوت، حرکتی پرقدرت اما نرم و باصلابت را به ارمغان می‌آورند و جاذبه‌های اکستریم به جاذبه زمین افزوده می‌بشود.

ادامه مطلب
دوربین گوشی های گلکسی S24 به لطف هوش مصنوعی پیشرفته خواهند شد

اکستریم VX

موتور ۲ لیتری VX با آزاد کردن ۲۶۱ اسب بخار، نیروی کافی برای هنرنمایی گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته هوشمند فراهم می‌کند و هر چهار چرخ به طور دائم (AWD) رو به جلو حرکت می‌کنند.

اکستریم VX اگر چه یک شاسی بلند فول سایز لوکس است اما بیشتر از آنکه بخواهد سرنشین را اسیر زرق و برق خود کند، می‌خواهد یک ماشین کاربردی و صمیمی باشد و نیازهای واقعی سرنشین را برآورده نماید.

اکستریم VX با ۷ مود گوناگون برای رانندگی می‌تواند راننده را برای پشت سر گذاشتن مسیرهای لغزنده، گل‌آلود، برفی، شیب‌دار و حتی تپه و ماهور سنگلاخ پشتیبانی کند. می‌توانید روی مطمعن به نفس VX در هر جای سرزمین ایران و حتی کره زمین حساب کنید.

با این که تا این مدت قیمت اکستریم VX اشکار نشده اما به نظر می‌آید در قیاس با همطرازان اروپایی و آسیایی‌اش، اکستریم را بتوان با قیمتی عالی و مقرون به صرفه خریداری کرد.

برای رزو ثبت نام ماشین اکستریم VX کلیک کنید.

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها