هوش مصنوعی امکان پذیر به کلاب هاوس در برگشت دادن کاربران پشتیبانی کند

هوش مصنوعی ممکن است به کلاب هاوس در بازگرداندن کاربران کمک کند


کلاب هاوس تصمیم دارد از هوش مصنوعی منفعت گیری کرده و با منفعت گیری از آن کاربران از دست رفته را مجدداً به این شبکه اجتماعی بازگرداند.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس که شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا بوده و در زمان انتشار کردن نخستین نسخه توانسته می بود محبوبیت زیاد بسیاری را در دوران کرونا کسب کند اکنون به جستوجو پرده‌برداری از ویژگی‌های تازه است. کلاب هاوس تصمیم دارد با منفعت گیری از ویژگی‌های تازه به کاربران از دست رفته خود دست اشکار کند. ویژگی تازه می‌تواند پشتیبانی کند کاربران به دوستان خود مطلب داده و یا مطلب‌های نوشتاری را به صدای سفارشی منتخب مبدل سازند.

این عمل در حالی صورت می‌گیرد که تعداد کاربران کلاب هاوس افت یافته و این پلتفرم اجتماعی تصمیم دارد با راهکارهای تازه این کاربران را مجدداً به این شبکه اجتماعی بازگرداند. چت‌های صوتی گروهی نیز در این شبکه اجتماعی ل شده که در آن کاربران می‌توانند مطلب‌های صوتی خود را ضبط کرده و برای یکدیگر ارسال کنند. اکنون این مطلب‌ها با شکل و شمایلی ه به استوری‌های اینستاگرام در این پلتفرم مشاهده می‌بشود. که وقتی سودمند خواهد می بود که امکان ارسال مطلب صوتی وجود ندارد به این علت کاربران می‌توانند مطلب‌ها را نوشته و با منفعت گیری از یک صدای سفارشی آن را به طور صوتی درآورند.

ادامه مطلب
امکان تشخیص نوع تومور مغزی با کمک هوش مصنوعی وجود دارد

این چنین کلاب هاوس برای اراعه این ویژگی از هوش مصنوعی منفعت گیری کرده است. به حرف های کلاب هاوس این قابلیت هم چنان حس وجود در یک گفتگوی آنلاین و واقعی با یک دوست را برای کاربران تشکیل خواهد کرد. این شرکت در بیانیه تازه خود حرف های است فکر کنید به یکی از دوستان خود مطلب متنی ارسال می‌کنید اما آنها متن مطلب را با صدای خواهند شنید که شبیه صدای شما است. این چنین می‌تواند پشتیبانی کند که سخن بگویید کردن، تایپ خواندن و گوش دادن به طور یکپارچه و بدون مکث انجام گیرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گوشی یا لپ تاپ شما مشکل دارد؟ خودتان امتحان کنید شاید مشکل آن شد!



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها