ابزار هوش مصنوعی Stability AI می‌تواند در حوزه تشکیل عکس عملکردی سریع و قوی داشته باشد

ابزار هوش مصنوعی Stability AI می‌تواند در حوزه تولید تصویر عملکردی سریع و قدرتمند داشته باشد


مدل تازه هوش مصنوعی که توسط Stability AI گسترش یافته می تواند تنها در ۱۰ ثانیه به تشکیل عکس بپردازد. فرایند تصویرسازی با پشتیبانی این مدل نسبت به مدل‌های جاری زیاد پرسرعت تر است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تازه ترین مدل هوش مصنوعی تشکیل عکس با نام Stable Cascade معارفه شد که نسبت به مدل پیشرو این شرکت عملکردی سریع تر و پرقدرت دارد. این مدل هوش مصنوعی ماموریت تشکیل عکس را بر مسئولیت داشته و این چنین می‌تواند چندین نسخه از آن را برای کاربران اراعه کند‌. این چنین می‌توان از این ابزار برای افزایش وضوح تصاویر نیز منفعت گیری از دیگر ویژگی‌های مدل تازه می‌توان به ویرایش تکه خاصی از تصاویر و به کارگیری لبه‌های یک عکس برای ساخت عکس تازه اشاره کرد. اکنون این مدل در گیت هاپ و برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی در دسترس قرار گرفته است.

ادامه مطلب
رندرهای با کیفیت سری پیکسل ۸ گوگل طراحی و رنگ بندی این گوشی را نشان می‌دهد

مطابق بیانیه شرکت سازنده این مدل دارای ۳ وجه نزدیک است و به کارگیری این معماری علاوه بر فراهم کردن قابلیت فشرده سازی طبقاتی تصاویر می‌تواند یک خروجی قابل دقت را نیز اراعه کند. این چنین فرایند تشکیل عکس با پشتیبانی این مدل تنها ۱۰ ثانیه زمان نیاز داشته و نسبت به مدل‌های جاری که فرایند آنها به اندازه ۲۲ ثانیه است زیاد سریع تر است. به حرف های شرکت سازنده این مدل می تواند به انتشار کردن پایدار و رایج شدن روش آن پشتیبانی کند.

مدل هوش مصنوعی تازه Stability AI نسبت به مدل استیبل که مدل پیشرو این شرکت محسوب می‌بشود و ابزارهای تشکیل عکس زیاد فرد دیگر بر مبنای آن تشکیل شده زیاد زمان شدت در بوده و کارکرد بهتری را به کاربران اراعه می کند. اکنون این شرکت با چندین پرونده قضایی مبنی بر منفعت گیری از داده های دارای حق چاپ بدون اجازه و برای آموزش روبه رو است. این چنین به جستوجو تامین مالی تحقیقات خود از طریق اراعه مجوزهای تجاری و اشتراک است.

ادامه مطلب
مایکروسافت اولین تراشه متمرکز بر هوش مصنوعی خود را گسترش می‌دهد
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها