واتساپ به زودی به رابط کاربری جدیدی در قسمت استاتوس تجهیزمی‌بشود

واتساپ به زودی به رابط کاربری جدیدی در بخش استاتوس مجهز می‌شود


مطابق گزارش‌هایی که اخیراً توسط کاربران انتشار شده است. نسخه بتای تازه واتساپ در اندروید دارای طراحی جدیدی برای قسمت استاتوس است که نشان دهنده تمرکز واتساپ روی رابط کاربری تازه برای این قسمت خواهد می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه تازه بتای واتساپ برای اندروید به گمان زیادً در روزهای آینده انتشار خواهد شد. مطابق گزارشی که یکی از منبع های آگاه در این مورد انتشار کرده است. در این نسخه کاربران می‌توانند برای قسمت استاتوس طراحی‌های جدیدی انجام بدهند.

واتساپ در قسمت استاتوس روی رابط کاربری جدیدی کار می کند. این ویژگی به زودی در اختیار کاربران نسخه اندروید قرار خواهد گرفت. با پشتیبانی این این ویژگی کاربران اندرویدی می‌توانند از طراحی تازه رابط کاربری در تکه استاتوس منفعت‌مند شوند.

مطابق تصویری که در این مورد انتشار شده با به روز رسانی تازه واتساپ امکان مشاهده رابط کاربری تازه برای استاتوس در این پلتفرم برای کاربران وجود دارد. به گمان زیادً استاتوس هم چنان در تکه بالای صفحه قرار داشته اما دیگر به طور افقی کنار یکدیگر مشاهده نخواهند شد. علاوه بر آن کاربران بیشتر از انتشار کردن استاتوس می‌توانند آن را در قالب یک عکس کوچک به طور پیش نمایش مشاهده کنند. بری ترتیب دیگر نیاز به باز کردن استاتوس به طور جداگانه نبوده و تحول تشکیل شده نیز می‌تواند مزایای بسیاری برای کاربران داشته باشد.

ادامه مطلب
بهترین ها است برای فروشگاه اینترنتی کوچک تا بزرگ کدام است؟_رنگو
آخرین مطالب

تغییرات تشکیل شده در آینده بهبود قابل توجهی را در توانایی کاربری تشکیل می‌کند . پیش از این مطرح افقی برای استاتوس علتنارضایتی تعداد بسیاری از کاربران شده می بود. اما اکنون با تغییرات انجام گرفته عکس کوچکی جانشین طراحی قبلی شده است اکنون باید دید آیا کاربران از این تغییرات استقبال خواهند کرد یا خیر. تا این مدت زمان دقیق انتشار کردن این ویژگی برای عموم اشکار نشده است. این چنین تا این مدت اشکار نیست چه ویژگی های فرد دیگر برای کاربران در نسخه تازه بتا در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
اظهار نظر ایلان ماسک در رابطه موجودات فضایی: هیچ موجودی تا بحال مشاهده نشده است_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها