تلویزیون شهری، ویدیو وال (رنتال)، تابلو روان، تلویزیون شهری سه بعدی

تلویزیون شهری، ویدیو وال (رنتال)، تابلو روان، تلویزیون شهری سه بعدی


تلویزیون شهری نوعی نمایشگر دیجیتالی محسوب می‌بشود که تصاویر آن با پشتیبانی یک سری پیکسل‌ها که بافاصله معین در کنار هم قرار گرفته‌اند، به نمایش در می‌آیند. به گمان زیادً تلویزیون‌های شهری را در سطح شهر دیده‌اید این تلویزیون‌ها برای تبلیغات مورد منفعت گیری قرار می‌گیرند و انواع و اقسام مختلفی دارند. این محصولات هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی می باشند. در ادامه تصمیم داریم راجع به تلویزیون شهری سه بعدی زیاد تر سخن بگویید کنیم و با مزایای منفعت گیری از این محصول در تبلیغات و برندسازی آشنا شویم. با ما همراه شوید.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون‌های شهری نمایشگرهایی می باشند که در انواع گوناگون تشکیل و در سطح شهر نصب خواهد شد. این نمایشگرها به طور آفلاین یا آنلاین تصاویر را در معرض نمایش قرار خواهند داد و این قابلیت را دارند که هر نوع فیلم یا عکسی را به عکس بکشند. تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن تعدادی بلوک با ابعاد کوچک ساخته می‌بشود که به هر یک از این بلوک‌ها ماژول ال‌ای دی می‌گویند.

برای این که رنگ‌ها در این تلویزیون‌ها به خوبی تشکیل شوند، از چند رنگ ال‌ای دی با رنگ‌های مهم سبز، قرمز و آبی منفعت گیری شده است، از ترکیب آن‌ها دیگر رنگ‌ها تشکیل می‌بشود. ابعاد این تلویزیون قاب ۹۶ × ۹۶ است و تبلیغات تصویری را با کیفیت فوق العاده عالی در محیط مراکز خرید، تالارهای پذیرایی، سالن‌های کنفرانس، داخل فضای سالن، فضای بیرون بوستان‌ها و… در معرض نمایش قرار می‌دهد و یکی از ابزارهای تبلیغاتی قوی با ظاهری مدرن و قشنگ محسوب می‌بشود.

ادامه مطلب
هگزاکوپتر چیست و چه تفاوتی با کوادکوپتر دارد؟

قابلیت‌های کلیدی تلویزیون شهری

ابزارهای تبلیغاتی قدیمی از تکنولوژی قابل ارتقا برخوردار نیستند و این چنین هزینه معاوضه بالایی دارند، این نوشته یکی از دلایل برتری تلویزیون‌های شهری در قیاس با دیگر راه حلهای تبلیغاتی است. تابلوهای فلکسی، بنر، تابلوهای نئون و ال‌ای دی همه انها از ابزارهای تبلیغاتی یکبار مصرف می باشند که نمی‌توان آن‌ها را برای زمان زمان طویل طراحی کرد.

این چنین این راه حلهای تبلیغاتی چندان جذابیتی برای عابران ندارند و بازخوردهای زیاد کم و تأثیرات اندکی از طرف مردم دریافت می‌کنند. اما در رابطه تلویزیون‌های شهری نوشته کاملاً متفاوت است؛ چرا که این محصولات از قابلیت‌های اختصاصی و قوت‌های ارزشمندی برخوردار می باشند که در ادامه برخی از آن‌ها را بازدید می‌کنیم.

  • تلویزیون شهری و ویدئو وال امکان اجرای همه فرمت‌های تصویری و صوتی را دارد.
  • می‌توان آن‌ها را به طور سه بعدی یا منحنی راه اندازی کرد و از این نظر انعطاف‌پذیری بالایی دارند.
  • لوازم مصرفی و قطعات به کار رفته در تشکیل تلویزیون شهری سه بعدی طبق معمولً طول عمر زیاد بالایی دارند.
  • این تلویزیون‌ها را می‌توان به طور نامحدود طراحی و راه اندازی کرد.
  • قابلیت کنترل بین استانی و بین شهری در هر نقطه با سیستم‌های کلود از دیگر مزایای این روش تبلیغاتی است.
  • ربط آنلاین و آفلاین (کارت کنترل منفعت گیری از ویدیو پروسسور)
  • امکان اتصال از راه دور بر بستر شبکه‌های رادیویی و وایرلس همراه با امنیت زیاد بالا
  • اضافه شدن سیستم‌های صوتی قوی و خروجی صدای استریو
  • وضوح زیاد بالا و زاویه دید عالی از فاصله دور و نزدیک با پرتاب نور زیاد بالا
  • از دیگر مزایای این نوع تلویزیون می‌توان به مقاومت در برابر شرایط بد جوی، نفوذ گرد و غبار، مقاومت در برابر ضربه و آب اشاره کرد.
ادامه مطلب
آیا لپ تاپ برای بازی مناسب است؟

این مزایا در هیچ کدام از ابزارهای تبلیغاتی وجود ندارند، به همین علت استقبال از تبلیغات تلویزیون شهری و تابلو فول کالر در قیاس با دیگر راه حلهای تبلیغاتی زیاد بالا است و این نوشته علتشده تا دیگر راه حلهای تبلیغاتی کنار گذاشته شوند.

چرا تلویزیون‌های شهری بهترین نوع تبلیغات می باشند؟

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم تاثییر تلویزیون‌های شهری، ماژول و پاور در تبلیغات فوق العاده بالاست و این روش از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی محسوب می‌بشود؛ چراکه این نمایشگرها طبق معمولً در میدان ها شهر و تقاطع‌های پر رفت و آمد نصب خواهد شد و با دقت به این نوشته که تراکم عبور مورد در این مکان‌ها زیاد زیاد است، تبلیغ به دفعات زیاد توسط عابران مشاهده خواهد شد. به همین علت تبلیغات به واسطه تلویزیون شهری ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب دارد.

ادامه مطلب
تلفنهای تازه نوبیا می‌توانند برای عکاسی، بازی و پخش موسیقی به کار روال

این نوشته علتشده است تا کسب و کارهای بزرگ با منفعت گیری از این روش تبلیغی محصولات خود را زیاد تر در معرض دید مخاطبان قرار دهند و به این شکل عرصه ماندگاری کالا و برند خود را در ذهن مخاطبان فراهم کنند. یکی دیگر از مزایای منفعت گیری از تلویزیون‌های شهری آن است که امکان تحول در کلیپ‌های تبلیغاتی روی این نمایشگرها به راحتی وجود دارد و این نوشته از تکرار یک کلیپ خسته کننده جلوگیری می‌کند. در حالی که این قابلیت در دیگر بیلبوردهای تبلیغاتی وجود ندارد.

قیمت تلویزیون‌های شهری

قیمت تلویزیون شهری بر پایه فاکتورهای گوناگون تعیین می‌بشود و هر عاملی می‌تواند جهت بالا یا پایین رفتن قیمت نهایی این محصول بشود در ادامه به چند مورد از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تلویزیون شهری خواهیم پرداخت.

ابعاد

ابعاد و اندازه تلویزیون شهری تأثیر مستقیمی روی قیمت همه شده این محصول دارد. هر چه مقدار سایز تلویزیون بزرگ‌تر باشد، قیمت نهایی افزایش اشکار می‌کند. شما کاربران می‌توانید ابتدا بودجه خود را در نظر گرفته و نسبت به آن،

ادامه مطلب
فرایند طویل اراعه ویژن پرو در فروشگاه‌ها توسط بلومبرگ لو رفت

جنس و برند

جنس و برند قطعاتی که در ساخت تلویزیون منفعت گیری خواهد شد، همانند ماژول، ویدئو پروسسور، کارت کنترلر و… مستقیماً قیمت این محصول را تحت تأثیر قرار خواهند داد. هر چه مقدار کیفیت‌ها زیاد تر و از برندهای معتبر باشد، عمر تلویزیون زیاد تر بوده و با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

برای منفعت گیری از تلویزیون‌های شهری و تبلیغ کالا یا خدمات خود به واسطه این تلویزیون‌ها حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید و از مراکزی پشتیبانی بگیرید که در این زمین صاحب تخصص، توانایی و سابقه باشند. هلدینگ کاپیتان لایت یکی از بزرگ‌ترین داخل کنندگان ملزومات تابلوسازی، سندر، ریسیور، تشکیل کننده قاب تابلو روان و طراحی و ساخت انواع تابلوهای نئون است که در این عرصه صاحب تخصص، توانایی و سابقه دارد. شما می‌توانید با خواست و خرید تابلو تلویزیون شهری تابلوی روان و تلویزیون‌های شهری سه بعدی از این مجموعه به دیده شدن کالا و خدمات خود پشتیبانی کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

ادامه مطلب
متا از هدست واقعیت ترکیبی کوئست ۳ بدون نیاز به سیم و باتری خارجی رونمایی کرد

سخن پایانی

تلویزیون‌های شهری نمایشگرهای دیجیتالی می باشند که با پشتیبانی آن‌ها می‌توان تصاویر و فیلم‌های تبلیغاتی را در سطح گسترده‌ای به نمایش گذاشت. این تلویزیون‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های متغیری را اراعه خواهند داد. مزایای زیاد بالای منفعت گیری از تلویزیون شهری در قیاس با دیگر راه حلهای تبلیغات محیطی علتشده است تا امروزه این ابزار جزو یکی از بهترین راه حلهای تبلیغ و برندسازی در دنیا به شمار برود و تعداد بسیاری از کسب و کارهای بزرگ برای دیده شدن در سطح گسترده از این شیوه پشتیبانی بگیرند.

اگر تصمیم دارید با منفعت گیری از تلویزیون شهری به تبلیغ کالا و خدمات خود بپردازید، هلدینگ کاپیتان لایت می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را در اختیار شما قرار بدهد.

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها