گجت پوشیدنی ذهن خوان متا یک قدم به اراعه نزدیک‌تر شده است

گجت پوشیدنی ذهن خوان متا یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شده است


مدیرعامل متا خبرداد گجت پوشیدنی ذهن خوان این شرکت که در حال گسترش قرار دارد به حقیقت نزدیک شده و به گمان زیادً طی چند سال آینده به بازار اراعه خواهد شد.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا در پادکست مربوط به هوش مصنوعی در رابطه گجت پوشیدنی ذهن خان این شرکت سخن بگویید کرده و حرف های است طی چند سال آینده ناظر اراعه این دستگاه به بازار خواهیم می بود. مطابق حرف های متا دستگاه مورد نظر قادر است سیگنال‌های مغزی کاربران را تفسیر کرده و در موارد مختلفی کاربرد داشته باشد.

زاکربرگ اخیراً در یک برنامه پادکست شرکت کرده و در این برنامه خاطرنشان کرد رابط عصبی  EMG  که در این شرکت در مرحله گسترش قرار دارد می‌تواند سیگنال‌های ارسالی از مغز به دست کاربر را شناسایی و برای کاربردهای گوناگون منفعت گیری کند. به حرف های وی محصول مورد نظر به گمان زیادً در چند سال آینده داخل بازار خواهد شد.

ادامه مطلب
گرم شدن نیمکره شمالی گمان شکل‌گیری چشم انداز برفی را افت داده است

ذاکربرگ در جواب به سوالات مربوط به این برنامه در رابطه قوت دستگاه ذهن خوان متا نیز توضیحاتی اراعه کرده است. وی می‌گوید این گجت می‌تواند در آینده با منفعت گیری از هوش مصنوعی سیستم عصبی مغز کاربران را شناخته نسبت به راه حلهای مبتنی بر منفعت گیری از دوربین کارایی بیشتری دارد. با منفعت گیری از این گجت پوشیدنی می‌توان تنها با فکر کردن به این که چطور می‌خواهند دست خود را تکان دهند کامپیوتر را کنترل و یا تایپ کنند. با پیشرفت‌های هوش مصنوعی در آینده گسترش این گجت پوشیدنی همراه با دستاوردهای خوبی همراه خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نحوه انتخاب گوشی هوشمند بر پایه ویژگی ها

پیش از این متا در کنفرانس Meta Connect 2022 به این فناوری اشاره کرده مفهوم  EMG  را که همان رابط عصبی الکترومیوگرافی است توضیح داده می بود. کاربران برای منفعت گیری از این گجت پوشیدنی ذهن خوان باید آن را روی مچ دست ببندند و کاربردهای مختلفی را از آن دریافت کنند. زمان اراعه دقیق این گجت پوشیدنی و ویژگی‌های آن اشکار نشده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها