سرویس ایمیل ایکس در راه است

سرویس ایمیل ایکس در راه است


مقصد ایلان ماسک از خرید توییتر، تبدیل آن به اپلیکیشن ایکس یا «همه‌چیز» می بود تا همه نیازهای کاربران را رفع کند. او اکنون اخیراً اظهار کرده که سرویس ایمیل X هم در راه است تا به گمان زیادً جایگزینی برای جیمیل گوگل باشد.

ایلان ماسک در جواب به مهندس ارشد امنیت ایکس که پرسیده می بود چه وقتی امکان پذیر پلتفرم سرویس ایمیل Xmail را بسازد، او گفت این سرویس در راه است. نام Xmail به سبکی شبیه Gmail، از ترکیب X و Mail ساخته شده و می‌تواند نام نهایی سرویس ایمیل این شرکت باشد.

ایلان ماسک در ایکس جایگزینی برای جیمیل اراعه می‌کند

در عکس العمل به این پست، عده‌ای از کاربران اظهار کرده‌اند که با راه‌اندازی این سرویس، به‌شدت جیمیل را ترک کرده و از Xmail منفعت گیری خواهند کرد. این چنین عده فرد دیگر از کاربران خواستار سرویس‌های شبیه فرد دیگر با نام ایکس شدند. موتور جستجو، گوشی هوشمند و حتی سرویس‌هایی همانند گوگل داکس ازجمله مواردی بودند که کاربران به آن‌ها اشاره کردند.

اگرچه تا این مدت اطلاعات دقیقی درمورد راه‌اندازی سرویس ایمیل ایکس در دسترس نیست، اما اکنون باید چشم به راه باشیم تا این سرویس نیز به‌گفتن بخشی از سوپراپلیکیشن ایکس در دسترس کاربران قرار بگیرد. یقیناً فعلاً نمی‌دانیم که اراعه این سرویس در کدام نقطه از برنامه سنگین و فشرده ایکس قرار خواهد گرفت و چه وقتی می‌توانیم چشم به راه رونمایی رسمی از آن باشیم.

ادامه مطلب
تخمینی تازه درمورد سیارک‌های منظومه شمسی_رنگو
آخرین مطالب

با دقت به اتفاقات تازه در سرویس هوش مصنوعی تشکیل عکس گوگل که انتقادات شدید ایلان ماسک را به‌جستوجو داشت، اکنون طرفداران او نگاه تندتری نسبت به محصولات این غول دنیای جستجو اشکار کرده‌اند.

ایکس چندی قبل مجوز اراعه خدمات مالی را از ایالت‌های آمریکا دریافت کرده می بود تا خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهد. ماسک پیش‌تر حرف های می بود که می‌خواهد کاربران حتی پرداخت‌های خود را از طریق ایکس انجام بدهند و نیازی به اپلیکیشن‌های دیگر نداشته باشد. به‌نظر می‌رسد که او برای گسترش این سوپراپلیکیشن از برنامه چینی وی‌چت الگوبرداری کرده است.

ادامه مطلب
بهترین گوشی های سامسونگ در رنج‌های قیمتی گوناگون





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها