این محافظ نمایشگر می‌تواند گارانتی تلفنهای ردمی را باطل کند

این محافظ نمایشگر می‌تواند گارانتی گوشی‌های ردمی را باطل کند


ردمی در رابطه منفعت گیری از نوعی محافظ نمایشگر هشدار داده و حرف های است این محافظ‌ ها به علت وجود چسب مایع می‌توانند به نقاط حساس گوشی نفوذ کرده و گارانتی آن را باطل کنند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی از زیر مجموعه‌های شیائومی هشداری را در رابطه با منفعت گیری از محافظ نمایشگر یووی مایع Liquid UV اظهار کرده است. به حرف های این شرکت با وجود حفاظت مناسب از دستگاه‌های دارای نمایشگر منحنی توسط این گونه محافظ‌ ها آنها امکان پذیر خطراتی را برای تلفنهای ردمی به جستوجو داشته باشند. اکنون این محافظ از محبوب ترین محافظ های نمایشگر برای گوشی های دارای نمایشگر محنی محسوب میشود.

مطابق اظهار این شرکت چسب مایع که در این محافظ‌ها به کار رفته است امکان نفوذ به تکه‌های حساس گوشی همانند دکمه‌ها پورت شارژ و منفذ‌های بلندگو را داشته و می‌تواند علتمشکلاتی در آینده بشود. این مشکلات می‌تواند شامل راه‌اندازی مجدد غیر چشم به راه گوشی خرابی دکمه‌ها و کارکرد نادرست آنها و حتی صدمه به بدنه گوشی باشد.

ادامه مطلب
برای نخستین بار اندام‌های مصنوعی نیز می‌توانند دما را حس کنند

این چنین به حرف های ردمی منفعت گیری از این نوع محافظ نمایشگر علتباطل شدن گارانتی دستگاه خواهد شد این چنین در صورتی که این محافظ و نصب آن علتصدمه گوشی بشود هزینه تعمیر بر مسئولیت کاربر خواهد ردمی به کاربران حرف های است برای محافظت از نمایشگر تلفنهای خود از محافظ‌های سنتی از قبیل فیلم‌های الکترواستاتیک منفعت گیری کنند.

پیش از این اپل نیز در رابطه قرار گرفتن آیفون‌ها در معرض اینگونه مایعات هشدارهایی را صادر کرده می بود. این شرکت به کاربران هشدار داد در رابطه گوشی آیفون خیس باید برخی نکات را مراعات کرده تا قطرات آب علتصدمه به تلفنهای آیفون نشوند. این شرکت به کاربران پیشنهاد کرد در صورت خیس شدن گوشی لوازم جانبی آن را از دستگاه جدا کرده و هیچ زمان پیش از خشک شدن کامل دستگاه آن را به کابل برق متصل نکنید.

ادامه مطلب
سامسونگ به طور رسمی از نسخه ویندوزی مرورگر خود رونمایی کرد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها