قوی ترین و بهترین چراغ قوه جهان چیست؟

قوی ترین و بهترین چراغ قوه جهان چیست؟


فرقی ندارد که کجا بروید هر کجا باشید چراغ قوه شارژی یک وسیله ملزوم و الزامی برای شما در شب خواهد می بود. یک چراغ قوه قوی می تواند همه نیاز های معمولی شما به روشنایی در شب را برآورده سازد، ولی اگر نیاز به چراغ قوه حرفه ای داشته باشید و یک فعالیت حرفه ای همانند کوهنوردی و یا کمپینگ شبانه در طبیعت را جستوجو می کنید بهتر است از بین بهترین چراغ قوه جهان  به انتخاب چراغ قوه مناسب بپردازید. یک چراغ قوه قوی در مواقعی که بخواهید فورا محیط را روشن کنید و اطراف خود را جستجو کنید، برای شما عالی خواهد می بود.

ما در این مقاله بهترین چراغ قوه جهان و قویترین چراغ قوه جهان از لحاظ بردنوری و باتری و امکانات را به شما معارفه می کنیم، تا با آن ها آشنا شوید. در ادامه ما به معارفه و بازدید این چراغ قوه ها می پردازیم.

۱) بهترین چراغ قوه جهان: Imalent SR32

پادشاه بی چون چرای تاریکی شب!

بدون هیچ شک و شبه ای چراغ قوه Imalent SR32 بهترین چراغ قوه جهان از لحاظ شدت روشنایی است. ایمالنت SR32 با روشنی خیره کننده حداکثر ۱۲۰/۰۰۰ لومنسی خود به راحتی یک مکان سربسته را در شب برای شما روز می کند.( برای قیاس بهتر است بدانید که یک لامپ رشته ای فقط ۱۳۰۰ لومنس نور می تاباند!) در این مدل، شما تنظیمات خاصی از چراغ قوه را در اختیار دارید و با یک دکمه اشکار می کنید نور چراغ قوه شارژی قوی شما به نور سرد(سفید) و یا به نور گرم (نور زرد مهتابی) متمایل باشد. تعداد حالات نور تشکیل شده به ۷ مدل است.

ادامه مطلب
این ربات پوشیدنی امکان کوهنوردی را برای سالمندان فراهم می کند
آخرین مطالب

این محصول، چراغ قوه با برد ۲ کیلومتری است. با این که روی محصول بردنوری محصول در نزدیک به ۲.۵ کیلومتر ذکر شده اما بردنوری واقعی این محصول ۲ کیلومتری است که به آن چراغ قوه ۲ کیلومتری هم می گویند. یعنی اگر شما در شب این چراغ قوه را با حداکثر نور روشن کنید تا ۲ کیلومتر را برای شما روشن خواهد کرد و بردنوری موثر خواهد داشت! باتری چراغ قوه ایمالنت برای شما در کم نور ترین حالت ۱۵ ساعت نوردهی خواهد کرد. در این چراغ قوه قوی یک صفحه OLED ماموریت نشان دادن مقدار باتری را به شما دارد.

به علت گرمای زیاد تولیدی این چراغ قوه قوی یک فن تهویه در پایین چراغ قوه تعبیه شده تا گرمای تشکیل شده چراغ قوه به دست شما صدمه نزند و بتواند دمای تولیدی را کنترل کند که در این کار زیاد موفق بوده است. کیفیت ساخت این چراغ قوه ایملنت زیاد بالاست و محصول ضدآب و ضد گرد و غبار است.

مشخصات بهترین چراغ قوه جهان :

  • شدت نور (Lumens): ۱۲۰,۰۰۰ لومن
  • برد نوری (Beam Distance): ۲۰۰۰ متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity): ۱,۰۹۰,۰۰۰ کندل
  • عمر باتری: ۱۵ ساعت در حالت پایین‌ترین نور
  • مقدار محافظت در برابر آب و گرد و غبار (IP Rating): IP56
  • تعداد حالت‌های نوردهی: ۷ حالت گوناگون شامل حالت‌های گوناگون نور سرد و گرم، حالت مهتابی
ادامه مطلب
هوش مصنوعی امکان پذیر به کلاب هاوس در برگشت دادن کاربران پشتیبانی کند

اگر میخواهید قوی ترین چراغ قوه جهان را داشته باشید و عاشق بهترین ها هستید، این چراغ قوه ایمالنت برای شما است.

۲)چراغ قوه Imalent SR16

این چراغ قوه احتمالا قوی ترین چراغ قوه جهان نباشد، اما قطعا در رده دوم بهترین چراغ قوه جهان قرار می گیرد. این چراغ قوه نیز همانند برادر خود که در بالا معارفه شد می تواند نوری خیره کننده تشکیل کند. چراغ قوه Imalent SR16 حداکثر روشنایی ۵۵/۰۰۰ لومنس را می تواند به شما تحویل دهد. این چراغ قوه در ساختار خود از ۱۶ چراغ LED بسیارقوی منفعت می برد. این مدل نیز همانند مدل قبلی دارای یک صفحه OLED برای نشان دادن مقدار باتری است.

این چراغ در بیشترین درخشندگی می تواند تا ۵۰ دقیقه دوام بیاورد. تعداد حالات نوری که میتوانید در این مدل انتخاب کنید به ۶ حالت می رسد. اگر در کمترین حالت درخشندگی نوری از چراغ قوه منفعت گیری کنید باتری آن تا ۷ ساعت برای شما بدون کم و کاستی کار خواهد کرد.

مشخصات چراغ قوه Imalent SR16:

  • شدت نور (Lumens): ۵۵,۰۰۰ لومن
    برد نوری (Beam Distance):
     ۱۷۰۰ متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity): ۷۳۶,۰۰۰ کندل
  • عمر باتری: ۷ ساعت در حالت پایین‌ترین نور
  • مقدار محافظت در برابر آب و گرد و غبار (IP Rating): IP56
  • تعداد حالت‌های نوردهی: ۶ حالت گوناگون شامل حالت‌های گوناگون نور سرد و گرم، حالت مهتابی.

۳) بهترین باتری: Acebeam X75

هم خدا را می خواهید هم خرما را؟!

ادامه مطلب
دستگاه تازه دانشمندان می‌تواند برای درمان تومورهای مغزی مقصد‌گیری یقین مورد منفعت گیری قرار بگیرد

اگر شما هم جزو افرادی هستید که هم می خواهید چراغ قوه قوی داشته باشید و هم باتری قوی، این چراغ قوه شارژی مخصوص شما است. چراغ قوه قوی ولی زیاد محکم با کاربری خاص.

در عین حال که این وسیله چراغ قوه شارژی است، یک پاور بانک فوق العاده هم هست (در اصل اول پاور بانک بوده بعدا چراغ قوه شده!). شرکت Acebeam که مدام محصولاتش جزو لیست بهترین چراغ قوه جهان بوده در آخرین محصولات خود این غول چراغ قوه قوی را که احتمالا از لحاظی بتوان بهترین چراغ قوه جهان نامید را روانه بازار کرده است. این چراغ قوه از ۸ عدد LED زیاد قوی منفعت می برد و یکی از گزینه های چراغ قوه نگهبانی و چراغ قوه کوهنوردی است.

در این چراغ قوه قوی ۴ عدد باتری ۱۸۶۵۰ میلی آمپری قابل شارژ به کار رفته که در کمترین حالت نوردهی تا ۱۲.۵ ساعت برای شما نور تشکیل خواهد کرد. در حداکثر حالت نوردهی اگر به طور مداوم منفعت گیری بشود قادر است تا ۳۶ دقیقه به فعالیت بپردازد.

مشخصات این چراغ قوه بزرگ قوی :

  • شدت نور (Lumens) : تا ۶۰،۰۰۰ لومن
  • فاصله پرتاب نور (Beam Distance) : تا ۱،۳۸۸ متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity) : تا ۴۸۳،۲۰۰ کندل
  • تعداد LED : ۸ عدد CREE XHP70.2 LEDs
  • تعداد باتری : ۴ عدد باتری ۱۸۶۵۰ قابل شارژ
  • حالت‌های نوردهی : دارای حالت‌های گوناگون نوردهی با شدت های گوناگون و حالت فلاش
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP Rating) : IPX8
  • موارد منفعت گیری : مناسب برای کمپینگ، طبیعت‌گردی، اورژانس، کارهای صنعتی و نگهبانی
ادامه مطلب
شبکه سازی حرفه ای چیست؟ اهمیت، اهداف و بایدهای آن

۴) چراغ قوه : Olight Marauder 2 

اگر این چراغ در رتبه چهارم بهترین چراغ قوه های جهان قرار گرفته، علت بر ضعف آن نیست. چراغ قوه های OLIGHT مدام جزو بهترین چراغ قوه جهان می باشند. اگر چراغ قوه ای می خواهید که کارکرد باتری زیاد طویل داشته باشد. این چراغ قوه مخصوص شما است. در این چراغ قوه شما با یک غول باتری ۵۴ وات بر ساعتی سروکار دارید. این چراغ قوه یکی از نیرومندترین باتری های چراغ قوه را دراختیار دارد، به طوری که می تواند در حد برخی از مدل های چراغ خورشیدی یا چراغ قوه خورشیدی   که با تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی ذخیره شده کار می کنند، رقابت کنند.

در ساختار این چراغ قوه ۱۲ چراغ LED وجود دارد.که در دو حالت می تواند به روشن کردن محیط بپردازد:

حالت اول:

روشنای گسترده محیط که پرتوهای نور با تمرکز کم و به طور پراکنده با زاویه نزدیک به ۱۸۰ درجه محیط را روشن می کنند.

حالت دوم:

روشنایی نقطه ای که پرتوهای نور متمرکز شده و به طور ذره بینی به روشن کردن محل با پرتوهای تقریبا موازی می پردازد.

این چراغ دل غارنوردان و طبیعت گردان را به سادگی می برد، آن هم فقط با باتری خود!

بهترین چراغ قوه جهان از لحاظ ساعات نوردهی

باتری که طراحی شده تا بتواند لوازم شارژی شما را هم شارژ کند و به گفتن پاوربانک نیز منفعت گیری بشود. در این مدل چراغ قوه شما می توانید تا ۶۰ ساعت به نورپردازی بپردازید! فکر کنید چراغ قوه قوی دارید که ۲/۵ روز می تواند روشن بماند! به همین علت بهترین چراغ قوه جهان از لحاظ ساعات نوردهی همین مدل است. کیفیت ساخت این چراغ قوه بالاست و از استاندارد IPX8 پیروی می کند و ضدآب و ضد گردغبار است

  • شدت نور (Lumens) : ۱۴,۰۰۰ لومن
  • برد نوری (Beam Distance) : ۸۰۰ متر
  • شدت نور اوج (Peak Beam Intensity) : ۱۶۰,۰۰۰ کندل
  • عمر باتری : ۵۹ ساعت در حالت پایین‌ترین نور
  • مقدار محافظت در برابر آب (IP Rating) : IPX8
  • حالت‌های نوردهی : دارای حالت‌های نور گوناگون شامل حالت فلاش و حالت‌های متنوع با شدت‌ها و زوایا گوناگون
ادامه مطلب
اهمیت اهداف مالی؛ روش تعیین و دستیابی به آن‌ها

در این مقاله ما به بازدید و معارفه بهترین چراغ قوه جهان پرداختیم، اما چراغ قوه شارژی انواع مختلفی دارد که تنها قسمت کوچکی از آن در مقاله بهترین چراغ قوه جهان معارفه شد.

همه چراغ قوه هایی که در لیست بهترین چراغ قوه جهان قرار گرفتند، جزو چراغ قوه شارژی دستی اند. یکی دیگر از با اهمیت ترین چراغ قوه شارژی ها، دسته چراغ قوه پیشانی شارژی (هدلایت شارژی) و چراغ قوه جیبی است.

بهترین چراغ قوه جهان - قوی ترین چراغ قوه جهان

برای خرید هر گونه وسیله ای باید به یک منبع مطمعن مطمعن کنید. چه بهتر که منبع مورد مطمعن شما اولین فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی و باغبانی و دامپروری نیز باشد.

فارم کالا فروشگاهی که ۸ سال به طور تخصصی به فروش انواع لوازم مورد نیاز کشاورزی، باغبانی و دامپروی می پردازد مرجع فروش انواع چراغ پیشانی شارژی، چراغ قوه دستی و چراغ قوه جیبی است. شما می توانید قبل از خرید با فارم کالا تماس گرفته و سپس از مشورت با کارشناس فروش، چراغ قوه شارژی مد نظر خود را تهیه کنید.

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها