به گمان زیادً آیفون ۱۶ پرو با ماژول دوربین زیاد غیرمعمولی اراعه می‌بشود

احتمالاً آیفون ۱۶ پرو با ماژول دوربین بسیار غیرمعمولی عرضه می‌شود


برخی از گزارش‌ها مشخص می کند در حال گسترش گزینه‌های متغیری برای تلفنهای آیفون در تکه ماژول دوربین است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل طبق معمولً برای گسترش تلفنهای آیفون گزینه‌های متغیری را در نظر می‌گیرد. این گزینه‌ها به همراه طراحی‌های متفاوت می‌تواند پشتیبانی کند تا آیفون سنسورهای بزرگتر یا بیشتری را به خود تعلق دهد. گزارش‌های تازه که تا این مدت به طور رسمی تایید نشده مشخص می کند اپل مثالهای اولیه آیفون ۱۶ پرو و پرومکس را با ماژول‌های دوربین غیر معمولی ساخته و مورد آزمایش قرار داده است.

پیش از این در برخی شایعه ها اظهار شد آیفون ۱۶ امکان پذیر یک ماژول دوربین عمودی داشته در برخی گزارشات نیز آمده است یک ماژول دوربین همانند فیجت اسپینر میتواند جانشین ماژول‌های قبلی در آیفون ۱۶ بشود. اکنون نیز در گزارشی تازه اظهار شد نسخه‌های پرو سری آیفون ۱۶ امکان پذیر ماژول دوربین مثلثی روی پنل پشتی خود داشته باشند که می‌تواند ظاهر این دستگاه را به طور غیرمعمول نزدیک کند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی میدجرنی می‌تواند از شخصیت‌های ثابت در عکس‌های تشکیل شده منفعت گیری کند

یک منبع ناشناس این طراحی شگفت و غریب را به طور عکس انتشار کرده و حرف های است گمان دارد اپل برای آیفون ۱۶ پرو از این طراحی منفعت گیری کند. یقیناً امکان پذیر اپل برای آزمایش این طراحی علت محکمی داشته باشد. مطابق حرف های این منبع های فرم مثلثی ماژول دوربین می‌تواند یک انتخاب استراتژیک از طرف اپل باشد. چون با قرار دادن سنسورهای دوربین به این شکل می‌توان سنسورهای زیاد تر و یا بزرگتر را در آیفون به کار برد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اولین تروجان iOS بعد از نصب می‌تواند با سرقت مطلب‌های متنی حساب بانکی را خالی کند

این چنین امکان پذیر آیفون ۱۶ پرو به لنز تله فوتو ارتقا یافته تجهیزبشود. علاوه بر آن آیفون ۱۶ پرومکس به گمان زیادً به سنسور مهم بزرگتر نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس تجهیزخواهد شد. با وجودی که تا این مدت چیزی از طرف اپل اظهار نشده نمی‌توان مطرح های مورد نظر را به گفتن مطرح‌های مهم در نظر گرفت. چون امکان پذیر این مطرح‌ها بعد از بازدید رد شده و یکی از مطرح‌ها از بین آنها انتخاب بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها