هوش مصنوعی مولد گوگل به نام Genie برای تبدیل تصاویر به بازی انتشار شد

هوش مصنوعی مولد گوگل به نام Genie برای تبدیل تصاویر به بازی منتشر شد


گوگل از هوش مصنوعی جدیدی به نام Genie رونمایی کرده است که می‌تواند تصاویر را به بازی تبدیل کند. این هوش مصنوعی مولد برای آموزش از ۲۰۰ هزار ساعت ویدیو از بازی‌های پلتفرمر ۲ بعدی منفعت گیری کرده و اکنون می‌تواند به راحتی تصاویر ساده را به گیم تبدیل کند.
به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دیپ مایند گوگل طی همکاری با دانشگاه بریتیش کلمبیا یک دموی زنده از هوش مصنوعی تازه این شرکت به نام Genie اراعه کرده است که در آن امکان تبدیل تصاویر به گیم وجود دارد. این مدل هوش مصنوعی مولد می‌توان تصاویر ساده را به بازی‌های پلتفرمر دو بعدی تبدیل کرد. این چنین آموزش این مدل هوش مصنوعی مولد با صدها هزار ویدیو گیم انجام گرفته است.
مطابق پستی که تیم راکتشل گسترش دهنده شرکت دیپ مایند در این مورد انتشار کرده است هوش مصنوعی Genie برای آموزش از مجموعه داده متشکل از ۲۰۰ هزار ساعت ویدیو از بازی‌های پلتفرمر دو بعدی منفعت گیری کرده و اکنون نزدیک به ۱۱ میلیارد پارامتر دارد. با منفعت گیری از هوش مصنوعی کاربر می‌تواند تنوع زیاد بسیاری از جهان‌های دو بعدی قابل کنترل تشکیل کند.

ادامه مطلب
ارزان ترین و مطمعن ترین روش خرید بازی ps5

هوش مصنوعی تازه گوگل مخفف عبارت محیط‌های قابل تعامل مولد بوده و ماموریت مهم آن تشکیل بازی‌های پلتفرمر دو بعدی مطابق خواست کاربر و تصاویر داده شده به آن است. برای این کار کاربر می‌تواند یک عکس و نام یک بازی همانند سوپرماریو را به این هوش مصنوعی داده و سپس Genie عکس را به یک بازی تبدیل می‌کند.

مطابق اظهار دیپ مایند فعالیت این هوش مصنوعی تنها به تصاویر محدود نبوده می‌تواند از طریق محتواهای دیگر نیز قابل تعامل باشد. داده‌های مورد منفعت گیری برای آموزش Genie گسترده بوده و به همین علت اکنون این هوش مصنوعی مولد می‌تواند طیف متنوعی از حرکات کنترل‌ها و کنش بین شخصیت‌ها را آموخته و آن را به تصاویر ثابت تبدیل کند.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
انقلابی بزرگ در برگزاری اتفاقات آنلاین : هنگامی هوش مصنوعی کسب و کارها را شگفت‌زده می‌کند!

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها