شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال اظهار شد + جدول اسفند ۱۴۰۲

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک


گروه صنعتی ایران ماشین شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را برای اسفند ۱۴۰۲ خبرداد. این شرایط اختصاصی متقاضیان خرید ماشین در قالب سامانه یکپارچه است. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی‌شان به‌گفتن قسمت دوم برتری‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به بهار ۱۴۰۳ به این شرکت اظهار شده است، قادر به شرکت در بخشنامه فروش دنا پلاس اتوماتیک می باشند. ایران ماشین برای خبر‌رسانی به این گروه از متقاضیان، پیامکی را برای آن‌ها ارسال کرده است. این چنین اسامی مشتریان در سایت فروش اینترنتی ایران ماشین درج شده است.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک از روز پنجشنبه دهم اسفند ۱۴۰۲ اغاز شده است و تا روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس متقاضیان قرار دارد. این بخشنامه شامل دو قسمت فروش سریع و پیش‌فروش است. در قسمت فروش سریع، مشتریان می‌توانند این ماشین را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز کاری در اختیار بگیرند. این چنین متقاضیان می‌توانند با اراعه ۵۰ درصد پیش پرداخت، در قسمت پیش‌فروش شرکت کنند و اتومبیل خود را در مرداد ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. یقیناً شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک فاقد سود شراکت و انصراف است. در جدول زیر این شرایط را برای شما شرح داده‌ایم:

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: نورهای شبانه در «ققرتاق»

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ۶۹۲,۱۶۶,۹۰۰ سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبود ۹۰ روزه
ماشین پیش پرداخت رنگ موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ۳۴۶۰۸۳۴۰۰ سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبود مرداد ۱۴۰۳

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال همانند دیگر نسخه‌های این ماشین، به موتور EF7 توربوشارژر تجهیزاست. پیشرانه این ماشین حداکثر ۱۵۰ اسب‌بخار قوت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته دستی نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین بر مسئولیت دارد. چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور و باران، ایموبیلایزر، فرمان قابل تنظیم زاویه‌ای در دو جهت، صندلی عقب با ایزوفیکس، سیستم قطع سوخت خودکار، برف‌پاک‌کن ژله‌ای و آینه الکتروکرومیک از جمله تجهیزات این ماشین به شمار می‌آیند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شاتل فضایی کلمبیا در مأموریت اس‌تی‌اس 3 به فضا پرتاب شد_رنگو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها