گلکسی رینگ نمی‌تواند توسط کاربران آیفون مورد منفعت گیری قرار بگیرد

گلکسی رینگ نمی‌تواند توسط کاربران آیفون مورد استفاده قرار بگیرد


سامسونگ تلاش دارد تا علاوه بر دستگاه‌های اندرویدی گوناگون کاربران آیفون را نیز به لیست منفعت گیری کنندگان از گلکسی رینگ اضافه کند.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حلقه هوشمند گلکسی رینگ توسط سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل امسال رونمایی شده و نسخه‌ای از آن نیز به نمایش گذاشته شد. مطابق خبرهای قبل این حلقه هوشمند تنها امکان کار با دستگاه‌های گلکسی را دارد. اکنون گزارش‌های تازه انتشار شده این نوشته را تائید کرده و مشخص می کند کاربران آیفون نمی توانند از این حلقه هوشمند منفعت گیری کنند.

هون پک، معاون سامسونگ در مصاحبه خود در رابطه حلقه هوشمند خبرداد این شرکت تلاش دارد تا امکان منفعت گیری دستگاه‌های اندرویدی غیر گلکسی را نیز برای دستگاه فراهم کند. وی در این مورد حرف های است اکنون شناسایی چالش بین اندروید و iOS وجود داشته و امیدواریم بتوانیم دستگاه‌هایی را با کیفیت آنچنانی اراعه کنیم که مردم تمایل به معاوضه آن داشته باشند.

ادامه مطلب
گوگل پیکسل واچ جدید را بدون دکمه فیزیکی می سازد

یکی از اهداف سامسونگ در گسترش گلکسی رینگ جذب کاربران اپل به اکو سیستم خود بوده است. این شرکت تلاش خواهد کرد تا کاربران اپل را با منفعت گیری از حس کنجکاوی به گلکسی رینگ به امتحان کردن دستگاه‌های اندرویدی و سامسونگ ترغیب کند. این اتفاق تا حدودی در انتشار کردن تلفنهای تاشو سامسونگ رقم خورد به این علت این شرکت تلاش می‌کند تا این استراتژی را برای گلکسی رینگ نیز به کار برد.

مطابق گزارش‌ها کوچک‌ترین سایز گلکسی رینگ به باتری ۱۴ میلی آمپر ساعتی تجهیزبوده و بزرگترین آن نیز از یک باتری ۲۱.۵ میلی آمپر ساعتی منفعت برده است. پیش از این مطابق وعده سامسونگ این باتری‌ها با عمر ۹ روزه معارفه شدند. یقیناً این ادعا تنها بعد از زمان اراعه دستگاه و آزمایش آن مورد تایید قرار خواهد گرفت. تا این مدت زمان رسمی و دقیق رونمایی از گلکسی رینگ اشکار نشده است. به این علت باید تا زمان رونمایی از گلکسی چشم به راه ماند تا بتوان به طور دقیق این دستگاه را مورد برسی قرار داد.

ادامه مطلب
به گفته کاربران آیفون ۱۵ می‌تواند پاور بانک‌ها را شارژ کند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها