زمان احتمالی برگزاری اتفاقات گلکسی آنپکد ۱۲ ژوییه در پاریس اظهار شد

زمان احتمالی برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۱۲ ژوییه در پاریس اعلام شد


گزارشی در رابطه معارفه گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ انتشار شده که مشخص می کند به گمان زیادً قرار است این مراسم در تاریخ ۱۲ ژوئیه یا ۲۲ تیر و در پاریس انجام بشود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به تازگی برخی منبع های در رابطه اتفاقات سالانه آنپکد اطلاعاتی را انتشار کرده‌ بودند که مشخص می کند به گمان زیادً سامسونگ تصمیم دارد این اتفاقات را در اغاز ماه جولای برگزار کند. یک منبع کره‌ای اخیراً اتفاقات سامسونگ را در تاریخ اواسط ماه جولای مورد تایید قرار داده است.

در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد به گمان زیادً مراسم آنپکد گلکسی نسبت به سال قبل دو هفته سریعتر برگزار می‌بشود. کره‌ای‌ها سال قبل این مراسم را در تاریخ ۲۶ ژوئیه برگزار کردند اما امسال این مراسم در تاریخ ۱۲ ژوئیه برگزار می بشود.

ادامه مطلب
آنر نیز بعد از سامسونگ به جستوجو گسترش حلقه هوشمند سلامتی است

در گزارش جدیدی که توسط رسانه کره‌ای در این مورد انتشار شده ضمن اظهار تاریخ مراسم آنپکد توسط سامسونگ ادعا شد به گمان زیادً این شرکت کره‌ای تصمیم دارد امسال اتفاقات خود را در شهر پاریس برگزار کرده و با این عمل بازار اروپا را مورد مقصد قرار دهد. انگار سامسونگ تصمیم دارد امسال با منفعت گیری از تاشوهای تازه به بازار اروپا نفوذ کرده و به همین علت برای برگزاری اتفاقات بعدی گلکسی شهر پاریس را برگزیده است. این شرکت تصمیم دارد مراسم خود را پیش از تاریخ ۲۶ ژوئیه و زمان اغاز بازی‌های المپیک برگزار کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
منفعت گیری از لنزهای تازه می‌تواند در افت ابراز بیماری‌های چشمی پشتیبانی کند

به گمان زیادً سامسونگ با این عمل تلاش می‌کند تا در بازار اروپا جای خالی تشکیل کنندگان تلفنهای هوشمند چینی را پر کند. اخیرا نیز رندرهای جدیدی از تلفنهای گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فیلیپ ۶ انتشار شد که در آن امکان مشاهده طراحی این دو دستگاه در نسخه‌های تازه وجود دارد. مطابق گزارش‌ها این شرکت برای سال تازه هیچ فرم فاکتور تاشو یا چرخشی جدیدی را اراعه نخواهد کرد. وجود گلکسی رینگ در این اتفاقات نیز خود قابل دقت خواهد می بود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها