چین از چت بات روانشناس رونمایی کرد

چین از چت بات روانشناس رونمایی کرد


سیستم هوش مصنوعی تازه چینی‌ها می‌تواند حمایتاحساسی به کاربران اراعه کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چینی‌ها یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ساختند که با منفعت گیری از آن امکان حمایتروانشناختی به طور سودمند اما غیرحرفه‌ای وجود دارد. پیشرفت سریع مدل‌های پردازش زبان طبیعی و مدل‌های زبان بزرگ توانسته امکان جواب دهی به انواع خاص از سوال‌ها را فراهم کند.

پژوهشگران دانشگاه فناوری حیفی با همکاری مرکز ملی علمی جامع در چین روی یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی تازه کار می‌کنند. مقاله مربوط به پلتفرم در کنفرانس بین‌المللی مدل سازی چند رسانه‌ای در آمستردام اراعه شد. این مدل به نام EmoAda می‌تواند یک سیستم گفتگوگر آموزش دیده باشد که در مکالمات عاطفی و برای اراعه حمایتروانشناختی به طور کم هزینه و اولیه شراکت خواهد داشت.

ادامه مطلب
بهترین دفتر ترجمه رسمی چه ویژگی هایی دارد؟_رنگو

شیائو سان از پژوهشگران این مطالعه می‌گوید: نگرانی در رابطه شیوع فزاینده اختلالات روانی از قبیل افسردگی و اضطراب علتشد تا به فکر ساخت این مدل از مصنوعی باشیم. اکنون شکاف قابل توجهی نیز در دسترسی به خدمات روانشناسی حرفه‌ای در بین مردم وجود دارد.

مقصد مهم در ساخت این مدل تشکیل سیستم حمایتروانشناختی به طور اقتصادی و مقرون به صرفه بوده است. بدین ترتیب می‌توان از این طریق احساسات کاربران را با پشتیبانی ورودی‌های گوناگون فهمیدن کرده و به تشکیل جواب‌های شخصی و نشان دهنده بینش پرداخت.

ادامه مطلب
معرفی پیکسل ۸ در ۱۲ مهر ماه و همزمان با انتشار اندروید ۱۴ خواهد بود

در این برنامه داده‌های چند وجهی به طور لحظه‌ای از طریق صوت ویدیو و متن از کاربران جمع آوری شده و به استخراج ویژگی‌های احساسی می‌پردازد. مدل زبان بزرگ چند وجهی می‌تواند داده‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و از آن برای تشخیص لحظه‌ای احساسات نمایه های روانشناختی و برنامه‌ریزی‌های استراتژی منفعت گیری کند. EmoAda با تجزیه و تحلیل داده‌های حسی و احساسات کاربر از طریق ورودی‌هایی نظیر صدا، فیلم و متن کار می‌کند. با پشتیبانی تحلیل‌های انجام گرفته می‌توان دیالوگ‌هایی برای حمایتعاطفی به طور شخصی سازی تشکیل کرد و سپس آنها را با پشتیبانی متن یا با منفعت گیری از یک آواتار دیجیتالی به کاربر اراعه کرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها