نسل چهارم هدست ویژن پرو می تواند به شکل ایده آل درآید

نسل چهارم هدست ویژن پرو می تواند به شکل ایده آل درآید


کارمندان اپل که از نزدیک با هدست حقیقت ترکیبی این شرکت آشنایی دارند اظهار کردند این هدست بعد از چهار نسل می‌تواند به شکل ایده‌آل خود در بیاید.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژن پرو اولین نسل از هدست حقیقت ترکیبی این شرکت محسوب می‌بشود. محصول تازه اپل برای منقلب کردن این صنعت رونمایی شده و این شرکت تصمیم دارد اولین هدست حقیقت افزوده خود را یک محصول تحول آفرین معارفه کند. اما گزارش‌هایی که اخیراً انتشار شده مشخص می کند باید چند نسخه دیگر از این محصول گسترش یابد تا اپل بتواند به مقصد خود نزدیک بشود.

اپل ویژن پرو که اواخر سال قبل معارفه شد یک دستگاه آینده نگرانه و شیک است که با پشتیبانی آن کاربران می‌توانند محتوای دیجیتالی را روی دنیای واقعی مشاهده کرده و با آن تعامل داشته باشند. سیستم عامل دستگاه ویژن os است که یک سیستم عامل تازه برای توانایی‌های همه جانبه محسوب می‌بشود. قیمت بالای این دستگاه نیز آن را به یک محصول خاص برای کاربران اولیه این فناوری تبدیل کرده است.

ادامه مطلب
کشف نشانه‌هایی از یک سیاره باستانی در زیر گوشته زمین

مارک گورمن در گزارشی در رابطه برنامه‌ها و محصولات اپل به این هدست نیز پرداخته است. وی در یک گزارش به وزن، عمر باتری اکوسیستم اپلیکیشن و مشکلات نرم‌افزاری آن اشاره کرده است. به حرف های وی این هدست زیاد تر نمایشی از آینده محسوب می‌بشود تا خود آینده. چون دارای مشکلاتی نظیر وزن زیاد و دست و پاگیر بودن، عمر باتری مختصر و اپلیکیشن‌های اختصاصی اندک است. وی در گزارش خود اظهار می‌کند اشکالاتی در سیستم عامل آن نیز وجود دارد که انتظار می‌رود در زیاد تر از یک محصول نسل اولیه اپل رفع بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
امکان تایپ پاسخ سوالات در هوش مصنوعی بارد میسر شد

به حرف های گورمن مقصد مهم اپل جایگزینی ویژن پرو به جای آیپد است. یقیناً این شرکت به مقصد مهم خود نزدیک نشده و در واقع این دستگاه یک قسمت گیج کننده در سبد محصولات اپل شده است. به حرف های وی نزدیک شدن به این مقصد اپل طی چند سال آینده و با پیشرفت‌های سخت‌افزاری نرم‌افزاری و حمایتزیاد تر گسترش دهندگان از ویژن پرو بهبود می‌یابد.

گورمن معتقد است به روز رسانی‌های سخت‌افزاری نرم‌افزاری و حمایتبهتر از سوی گسترش دهندگان می‌تواند پشتیبانی کند تا این هدست به جایگزینی برای آیپد تبدیل بشود. این چنین از نظر وی هدست جاری تنها یک نمونه اولیه از ویژن پرو بوده و مبلغ پرداخت شده برای آن نیز تنها برای آزمایش آن خواهد می بود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها