اینستاگرام یک بازی دلنشین را به قسمت چت خود اضافه کرده است + ویدیو

اینستاگرام یک بازی جذاب را به بخش چت خود اضافه کرده است + ویدیو


اینستاگرام یک بازی با ایموجی‌ها را به پلتفرم خود اضافه کرده است که از طریق قسمت مطلب‌های دایرکت (DM) می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این بازی اساساً همانند برخی مثالهای قدیمی و خاطره‌انگیز همانند Breakout یا Pong است و در آن باید از سقوط و رها‌شدن ایموجی‌ها جلوگیری کنید.

به نقل از تک‌کرانچ، برای دسترسی به بازی مخفی اینستاگرام، فقط نیاز است که صفحه یکی از چت‌های خود را باز کنید و سپس یک ایموجی ارسال کرده و روی آن کلیک کنید. با انجام این کار، ایموجی انتخابی شما به یک صفحه زرد منتقل می‌بشود و بازی رسماً اغاز خواهد شد. با پیشرفت بازی نیز شدت حرکت ایموجی زیاد تر می‌بشود و رنگ زرد بعد‌عرصه مقداری تیره‌تر خواهد شد.

بازی مخفی اینستاگرام

ویدیوی زیر را یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس از این بازی به اشتراک گذاشته است:

ادامه مطلب
رابطه بنفیت چیست؛ هرآنچه باید بدانید

تک‌کرانچ در گزارش خود توضیح می‌دهد که با ارسال هر ایموجی می‌توانید این بازی را انجام دهید. این چنین برای توانایی آن می‌توانید روی ایموجی‌های ارسال‌شده توسط دیگران نیز ضربه بزنید. مسئله قابل‌دقت دیگر این که بیشترین امتیاز کسب‌شده توسط شما ثبت خواهد شد، به این علت در هر وقتی می‌توانید تلاش کنید تا رکورد قبلی خود را ارتقا دهید.

هرچند هم کاربران iOS و هم کاربران اندروید اینستاگرام به ظاهر‌شدن این بازی مخفی اشاره کرده‌اند، اما این قابلیت تا این مدت در دسترس همه کاربران قرار نگرفته است. ما نیز بعد از دریافت آخرین نسخه برنامه اینستاگرام موفق به توانایی این بازی نشدیم.

ادامه مطلب
معارفه زیردریایی بدون خدمه Manta Ray متعلق به دارپا + ویدیو_رنگو

یکی از سخنگویان اینستاگرام در ایمیلی به TechCrunch او گفت که این شرکت همیشه درحال کار روی راه حلهای جدیدی است تا «اینستاگرام حس سرگرم‌کنندگی بیشتری داشته باشد». بااین‌حال، این شرکت هیچ جزئیاتی در رابطه زمان اراعه عمومی آن اظهار نکرده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها