گلکسی A35 5G سامسونگ معارفه شد؛ مشخصات + قیمت

گلکسی A35 5G سامسونگ معرفی شد؛ مشخصات + قیمت


سامسونگ در کنار گوشی بین‌رده گلکسی A55 از گلکسی A35 5G نیز پرده برداشت. سامسونگ برای اولین‌بار در سری A، از قابلیت‌ امنیتی Knox Vault منفعت گیری کرده است. اکثر تصاویر و مشخصات گلکسی A35 پیش از رونمایی آشکار شده می بود، اما در ادامه مشخصات رسمی این گوشی را می‌خوانید.

گلکسی A35 دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED است که رزولوشن +FHD و رفرش ریت تا ۱۲۰ هرتزی را با قابلیت Vision Booster اراعه می‌دهد. دوربین سه‌گانه این گوشی از یک سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی، یک اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۵ مگاپیسلی راه اندازی شده است. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی ۱۳ مگاپیسلی قرار دارد.

مشخصات گلکسی A35 سامسونگ

ابعاد این گوشی ۱۶۱.۷ در ۷۸.۰ در ۸.۲ میلی‌متر با وزن ۲۰۹ گرم است. این گوشی در سه پیکربندی اراعه می‌بشود؛ دو نسخه با رم‌ ۶ گیگاباتی و حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهند می بود، نسخه سوم نیز رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگاباتی دارد.

ادامه مطلب
Recovery capital among people receiving treatment for opioid use disorder with buprenorphine PMC

همانطور که پیش از این شایعه شده می بود، طراحی این گوشی شبیه اکثر تلفنهای بین‌رده و حتی پرچمدار سامسونگ است؛ بااین‌حال در تکه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا یک برآمدگی وجود دارد. این گوشی در چهار رنگ زرد لیمویی، آبی تیره (مشکی)، آبی یخی و یاسی اراعه خواهد شد. قاب عقب این گوشی برخلاف نسل قبل که پلاستیکی می بود، از شیشه ساخته شده، اما فریم دستگاه هم چنان پلاستیکی است. این گوشی همانند A55 در زیر دکمه‌ها دارای برآمدگی جدیدی است که سامسونگ به آن Key Island می‌گوید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
«رابرت دنیرو» اپل را به سانسور سخنرانی‌اش در مراسم جوایز گاتهام 2023 متهم کرد

این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تجهیزشده و سیستم عامل آن نیز اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1 است. این چنین سامسونگ برای اولین‌بار در سری A، از قابلیت امنیتی Knox Vault منفعت گیری کرده است. این قابلیت یک راهکار امنیتی سخت‌افزاری است که در قسمت مجزایی از پردازنده و حافظه مهم سیستم قرار دارد.

سامسونگ گلکسی A35 5G
نمایشگر ۶.۶ اینچ +FHD
Super AMOLED
رفرش ریت ۱۲۰ هرتز
پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰
دوربین دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی
دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی
دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی
حافظه رم و حافظه داخلی ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت
۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت
۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت
باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
سیستم عامل اندروید ۱۴
One UI 6.1
قیمت پایه ۳۸۰ یورو

قیمت گلکسی ای ۳۵ سامسونگ

سامسونگ گوشی گلکسی ای ۳۵ را در مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۸۰ یورو روانه بازار می‌کند.

درحال به‌روزرسانی…



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها