دوربین سیم کارت خور ارزان حاضر در بازار

دوربین سیم کارت خور ارزان موجود در بازار


دوربین سیمکارت خور نسل تازه دوربین‌های مداربسته است که به‌علت قابلیت‌هایی که دارد در بین کاربران و مصرف‌کنندگان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این مدل دوربین‌ها بدون نیاز به اتصال wifi یا سیم و تنها با منفعت گیری از یک سیم کارت، تصاویر را به‌صورت زنده روی دستگاه موردنظر کاربر ارسال می‌کنند. دوربین سیمکارت خور ۴g یک انتخاب مناسب برای فضای باز و محیط‌هایی است که اتصال وای‌فای در دسترس نیست؛ اما تصاویر باید در لحظه و به‌صورت زنده کنترل شوند.

انواع دوربین سیمکارت خور ارزان حاضر در بازار

انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته سیمکارت خور در بازار حاضر است که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشخصی داشته و از نظر محل و نحوه منفعت گیری تفاوت دارند. برخی از دوربین‌ های سیم کارت خور برای فضای باز طراحی شده‌اند و نسبت‌به رطوبت، تغییرات جوی، گردوغبار و… مقاومت دارند و برخی دیگر برای فضای داخلی خانه طراحی شده‌اند.

ادامه مطلب
انواع دوربین داهوا از نظر کیفیت عکس

انواع این محصول از نظر ویژگی‌های فرد دیگر همانند قوت زوم و… نیز تفاوت دارند. برخی از دوربین‌های سیم‌کارت خور علاوه‌بر این‌که با سیم کارت کار می‌کنند، به یک پنل خورشیدی هم تجهیزمی باشند که نیروی برق دوربین را تامین کرده و علتفعال ماندن آن می‌بشود. اکنون، مدل‌های گوناگون این محصول در بازار را می‌توان به‌صورت زیر دسته‌بندی کرد.

  • دوربین مداربسته بولت (ثابت) سیمکارتی

این مدل دوربین ثابت بوده و قوت چرخش ندارد. سپس از نصب در محل موردنظر، شعاع مشخصی را پوشش می‌دهد و به‌علت عدم امکان حرکت دوربین، امکان ضبط تصاویر در جهات گوناگون را ندارد. از این مدل زیاد تر در ورودی ساختمان‌ها و فضاهایی که وسعت بسیاری ندارند منفعت گیری می‌بشود.

  • دوربین مداربسته چرخشی اسپیددام سیمکارتی

این مدل دوربین‌ها را می‌توان در جهات گوناگون چپ، راست، پایین و بالا چرخاند. شایان ذکر است که تصاویری که ضبط می‌کنند در شعاع اشکار اما جهات گوناگون است. این ویژگی علتپوشش زیاد تر فضا توسط دوربین می‌بشود. از این مدل دوربین در فضای باز منفعت گیری بسیاری می‌بشود.

  • دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی

دوربین خورشیدی تجهیزبه یک پنل خورشیدی می باشند که نیروی برق و انرژی دوربین برای فعال ماندن را تامین می‌کند. این مدل دوربین دو نوع دارند؛ برخی از آن‌ها انرژی ملزوم برای کار در شب را از آفتاب روز ذخیره می‌کنند و برخی مدل‌ها شب‌ها به برق متصل شده و به‌صورت ۲۴ساعته قابل منفعت گیری می باشند.

  • دوربین لامپی سیمکارتی

مدل لامپی سیمکارتی برای منفعت گیری در فضای داخلی مناسب و کاربردی است و نسبت‌به گردوغبار، رطوبت و… مقاومت چندانی ندارد.

ادامه مطلب
چطور در روزهای سخت بر کار تمرکز کنیم؟

قیمت دوربین سیمکارت خور

قیمت دوربین سیمکارت خور هم همانند تعداد بسیاری از محصولات الکترونیکی حاضر در بازار، بسته به نرخ ارز و نوسانات بازار تحول می‌کند؛ به‌همین‌علت، امکان اراعه قیمتی ثابت و اشکار برای این محصول وجود ندارد. درصورتی‌که تصمیم خرید این مدل دوربین‌ها را دارید، بهتر است قیمت انواع آن را همان لحظه استعلام بگیرید و سپس از قیاس قیمت اراعه‌کنندگان گوناگون، ارزان‌ترین مدل را خریداری کنید یا از همان ابتدا به‌سراغ فروشگاه معتبر اراعه این محصول رفته و دوربین سیمکارت خور موردنیاز خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها