سامسونگ به گمان زیادً طراحی ساعت‌های هوشمند خود را مجدد مربعی می‌کند

گلکسی واچ


سامسونگ تقریباً یک دهه پیش برای ساخت اولین ساعت‌های هوشمند، از طراحی مربعی‌شکل برای ساخت بدنه آن‌ها منفعت گیری کرد. به‌گفتن مثال در سال ۲۰۱۳، سامسونگ دستگاه Galaxy Gear را با صفحه نمایش مربعی‌شکل روانه بازار کرد. از آن زمان سامسونگ نسل‌های گوناگون گلکسی واچ را با طراحی دایره‌ای به وجود اورده است، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت مجدد تصمیم دارد به سنت‌های خود بازگردد.

به نقل از SamMobile، سامسونگ به‌جستوجو برگشت دادن طراحی مربعی‌شکل برای ساعت‌های هوشمند خود است. به این علت گمان می‌رود که محصولات تازه، همانند به مدل‌های قبلی همانند Galaxy Gear ،Gear2 و Gear Live باشند.

Gear S2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی دایره‌ای‌شکل و قاب چرخان فیزیکی می بود. سامسونگ از آن زمان به این زبان طراحی پایبند بوده است و مدل‌های نسل جاری گلکسی واچ ۵ طراحی دایره‌ای تقریباً یکسانی دارند.

چه وقتی سامسونگ مجدد از طراحی مربعی‌شکل در گلکسی واچ منفعت گیری خواهد کرد؟

فعلاً اشکار نیست که آیا طراحی مربعی‌شکل در گلکسی واچ ۷ اعمال خواهد شد یا خیر. این چنین احتمالا سامسونگ در سال ۲۰۲۵ از این نوع طراحی در ساخت ساعت‌های هوشمند خود منفعت گیری کند و تا آخر سال ۲۰۲۴، به طراحی دایره‌ای‌شکل پایبند باشد.

ادامه مطلب
اپل به گمان زیادً آیپد پرو بعدی را نازک‌تر و آیپد ایر بعدی را بزرگ‌تر می‌کند
آخرین مطالب

اکنون تعداد بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند سامسونگ، به زبان طراحی دایره‌ای عادت کرده‌اند. باید چشم به راه ماند و دید که کره‌ای‌ها چطور کاربران را برای خرید ساعت‌های هوشمند مربعی ترغیب می‌کنند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها