به گمان زیاد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای نمایشگر مربعی خواهند می بود

احتمالا نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای نمایشگر مربعی خواهند بود


سامسونگ با تشکیل تغییرات زیاد در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند آنها را با نمایشگر معروف مربعی تشکیل خواهد کرد. این شرکت تصمیم دارد از نمایشگر مربعی برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود منفعت گیری کند. اکنون ساعت‌های هوشمند اندرویدی همه انها دارای نمایشگر دایره‌ای شکل می باشند اما گزارش‌های تازه مشخص می کند سامسونگ برای طراحی گلکسی واچ نسل بعدی نمایشگر مربعی شکل را برگزیده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از زمان‌ها پیش تا بحال ساعت هوشمند سامسونگ با فرم دایره‌ای اراعه می‌بشود با این حال ساعت‌هایی نظیر Galaxy Gear و Gear Live دارای نمایشگر مربعی بودند. اما از مدل Gear S2 به سپس طراحی دایره‌ای جانشین آن شده است.

اما اکنون گزارش‌های جدیدی انتشار شده که مشخص می کند سامسونگ طراحی دایره‌ای را کنار گذاشته و تصمیم دارد مجدداً به طراحی نمایشگر مربعی بازگردد. تا این مدت این تصمیم توسط سامسونگ تایید نشده و تا قطعی یا نهایی شدن آن به زمان بسیاری نیاز است. گمان دارد این اتفاق در زمان رونمایی از سری گلکسی واچ ۷ رخ دهد اما همه شایعه ها انتشار شده در رابطه این ساعت هیچ کدام اشاره‌ای به تحول شکل نمایشگر و یا نحوه طراحی آن نداشتند. یقیناً نمی‌توان مقصد سامسونگ برای انتقال به طراحی مربعی را تشخیص داد اکنون سیستم عامل Wear OS  امکان حمایتاز نمایشگر مربعی را به لحاظ فنی دارا است. اما بهینه‌سازی زیاد تر اپ‌ها و حتی پوسته One UI سامسونگ نیز برای مطرح‌های دایره‌ای انجام شده‌اند.

ادامه مطلب
این محافظ نمایشگر می‌تواند گارانتی تلفنهای ردمی را باطل کند

امکان پذیر سامسونگ با مقصد رقابت با اپل واچ این چنین تغییری را در ظاهر ساعت‌های خود انجام می‌دهد اما در صورت وقوع این اتفاق می‌تواند یک تحول بزرگ در طراحی صفحه نمایش ساعت‌های گلکسی محسوب بشود. این شرکت تصمیم دارد از سری تازه ساعت‌های گلکسی واچ در نیمه دوم ۲۰۲۴ و همزمان تلفنهای تا شدنی تازه رونمایی کرده و این ساعت تجهیزبه تراشه سه نانومتری اختصاصی را به بازار اراعه خواهد کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مشخصات گلکسی فیت ۳، دستبند تازه سامسونگ پیش از رونمایی آشکار شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها